donderdag 26 juni 2014

In de tuin




In de tuin is het genieten.
Er moet in gewerkt worden, maar 
dat vind ik nou juist zo lekker!

Af en toe gaat er wat uit de tuin,
maar er komt net zo makkelijk weer wat nieuws in.
Zoals deze Bacopa, een plantje
met vele kleine witte bloempjes.






Oppassen dat de grond niet uitdroogt.
Maar bijna elke avond loop ik een rondje
door de tuin om planten van water 
te voorzien, dus dat gaat vast lukken.






Dit gekregen mandje had 
bestemming rommelmarkt.
Dát ging nog even niet door; het staat
nu te pronken op mijn tuintafel.






Gevuld met flesjes en uit de tuin
geplukte bloemetjes.






Deze kaarsluchter kocht ik
 voor 1 euro bij de kringloop.






Ik heb 'm gevuld met stompjes kaars
en buiten aan de overstek gehangen.
 





In het tuincentrum 
vond ik dit vetplantje.



 


Deze had ik nog niet vaak gezien;
het mocht mee naar huis.






Weinig kosten, hoop plezier!


Een gezellige dag,
liefs Linda






29 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Een tuin hebben is regelmatig onkruid wieden ...
Jouw tuin ziet er gezellig pico bello uit ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Ger zei

Zo'n ijzeren draadmand is alle seizoenen door te gebruiken telkens met wat anders,nu met flesjes en bloeiende geranium/ooievaarsbek een gezellig zomers plekje op de tuintafel.

Ja,hoe groter de tuin hoe meer werk.
Ik heb maar 'n postzegeltuintje maar kreun nou al vaak tijdens het overeind komen:mijn rug zou van gietijzer moeten zijn met scharnieren.

Veel zomerse geniet momenten en lieve groet,
Ger

Marieke Kromme zei

Ik moet nodig de tuin weer eens in om al dat onkruid te verwijderen haha. Gaat zo snel. Maar het is inderdaad genieten buiten. Je mandje is leuk!!

Liefs Marieke

Mirjam zei

Hoi Linda,
Het is inderdaad genieten in de tuin. Je blijft er wel bezig natuurlijk, maar dat is heerlijk om te doen. Alleen die slakken... Wat moeten we daar toch mee, of tegen eigenlijk...
O en je mand staat na de zomer weer heel leuk buiten, gevuld met dennenappels uit het bos...
Dat is een blijver hoor, die draadmand, niet voor de kringloop...!
Ik wens je een heerlijke dag,
Liefs,
Mirjam

It's me zei

Wat leuk allemaal Linda......geniet van een heerlijke zomer...liefs Ria..x !

Home and Lifestyle zei

Het is nu in de tuin de mooiste periode, de planten staan er nog mooi bij en velen staan in bloei. Ik denk dat ik zo maar snel naar buiten ga, want volgens mij is het de komende dagen nat en geen tuinweer. Het mandje moet je houden hoor!

Alvast een fijn weekend! Liefs, Ingrid

De Witte Lanteern zei

Heerlijk al die tuinposten! Ik geniet. Ben ik niet zelf in de tuin bezig, lees ik wel jullie posten over tuinen, haha. En iedereen geeft er zijn eigen invulling aan, juist leuk! Goed dat je het draadmandje hebt gehouden, als je er een andere bestemming aan geeft, is het weer iets om van te genieten. Ook je kroonluchter is leuk in de tuin. Ik heb ook onlangs een oude kroonluchter in de boom gehangen. Geeft meteen dat sfeertje waar we zo van houden, toch!
Liefs, Peetje

Mooiz8 zei

Ja heerlijk he lekker in de tuin ziet er ook heel gezellig uit mat die mand, moet ze ook maar eens uit de kast halen en die kroonluchter heb ik ook buiten hangen due van mij is alleen erg verroest door het buiten hangen, maar dat mag toch?
Gr en alvast fijn weekend
Nicole

Verie -Vestywo- zei

Wat heb je het gezellig in je tuin, Linda! Ik doe ook elke avond (met warm weer) een rondje in de tuin met m`n planten-gietertje! Zo kun je ook extra genieten van al het moois wat groeit in je tuin. Geniet ervan.

Lieve-Groetjes, Verie

What's in a day zei

Ook al moet je met je gieter rond, het is de moeite waard om zo buiten te zijn. Wat zul je genieten van je mooie kaarsluchter en je mooie planten.
Buiten zijn is bij jou echt geen straf, heerlijk gewoon.

Lieve groetjes, Eefie

eigen thuis zei

Heerlijk genieten is het nu in de tuin hè. Het ziet er allemaal heel gezellig uit in je tuin.

Liefs Gonda

Gerry zei

Hoi Linda,
Heerlijk om zo met je tuin bezig te zijn en dan hier en daar wat toevoegen op nog een leeg plekje. Elke dag er even bij langs gaan, ja dat doe ik ook en het is steeds weer mooi !
Geniet !

Liefs, Gerry

Ús hûs ús thús zei

Mooie sfeerplaatjes van je tuin! Heerlijk om in deze periode bezig te zijn in de tuin. Ik heb niet veel tijd maar elke vrije minuut breng ik door in de tuin.
Bij jou ziet het er heel gezellig uit. Je kaarsluchter hangt daar ook zo mooi.
Alvast fijn weekend. Groetjes van Aleta

Sober en Stijl zei

Heerlijk is dat even een rondje tuin, ziet er gezellig uit, je kaarsenluchter is ook gezellig,er hangt hier ook 1 buiten:-)
Liefs, Dorine

Marian zei

Jawel...genieten in je tuin moet je nu doen...wat hebben we toch een fantastisch voorjaar gehad..
De zomer wordt ook goed, let maar op, je tuin ziet er tot wat ik nu kan zien goed en sfeervol uit... dat mandje zou ik ook redden van de rommelmarkt :)

Marian zei

Jawel...genieten in je tuin moet je nu doen...wat hebben we toch een fantastisch voorjaar gehad..
De zomer wordt ook goed, let maar op, je tuin ziet er tot wat ik nu kan zien goed en sfeervol uit... dat mandje zou ik ook redden van de rommelmarkt :)

Marjon zei


Je hebt weer ware schatten in de tuin staan...wat leuk dat mandje en ook de hangkandelaar...daar kun je toch van genieten...mooi en weinig geld....de bacopa staat er ook heel mooi bij....fijn weekend en lieve groet Marjon

het Moonhuis Monica zei

Het ziet er allemaal mooi verzorgd uit hoor, heerlijk toch om zo bezig te zijn in de tuin!!

Liefs Monica

Mirjam zei

Hoi Linda,
Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag! Ik weet niet welke mijlpaal natuurlijk, maar altijd reden voor een heerlijk feestje, geniet ervan...
Liefs,
Mirjam

De Witte Lanteern zei

Haha, ik kom nog even terug bij je, want ik las net bij Mirjam (HAND) dat je vandaag jarig bent (en nog wel een speciale). Dus bij deze:
Van harte! Geniet er lekker van!
Liefs, Peetje

A place for my home zei

Weinig kosten hoop plezier, zo zien we dat toch graag ;-) Ik vind de Bacopa erg mooi! Geniet van je nieuwe aanwinsten en een fijn weekend gewenst.

Liefs, Cynthia

Nancy Blaauwgeers zei

Een tuin is niet alleen genieten, maar ook lekker erin bezig zijn. Ik vind het meestal geen straf hoor.
Je bacopa staat mooi in het witte potje. En je bent volgens mij ook nog eens jarig vandaag...
Van harte gefeliciteerd. Ik wens je een fijne dag. Groetjes, Nancy

Home and Lifestyle zei

Hoi Linda,

Van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag! Ik dacht altijd dat jij veel jonger was, maar we blijken elkaar niet veel te ontlopen ;-). Ik wens je een hele gezellige en feestelijke dag!

Liefs, Ingrid

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een héle fijne dag had :)
Je tuin ziet er super gezellig uit, heerlijk hé om ´s avonds een rondje door te tuin te gaan en alles nog eens op je gemak te bekjken, ik hou daar ook zo van.
Ik wens je een prettig weekend :)

Lieve groetjes Mieke

lien zei

Dat rondje water geven was vandaag vast niet nodig! Hier heeft het de hele dag geregend, voor de tuin wel goed! Ik vind het ook zo heerlijk buiten bezig te zijn. Mooie foto's! Liefs Carolien

Thuis bij Tjits zei

Wat geeft de tuin veel hè... heerlijk om in te werken... van te genieten... en om lekker in te rommelen. Hopelijk vandaag veel droge momenten en wat zonneschijn, dan is het extra genieten!

Fijne zondag,
liefs Tjits

van alles wat in huis en tuin. zei

Niets heerlijker dan in de tuin bezig zijn! Zo ontspannend!
Maar dat kan je niet uitleggen aan mensen die er niks mee hebben!
Dus.....jou snap ik heel goed!

groet Trijnie

Rozen van Papier zei

Wat een mooi tuintje! Vidn ik altijd zo leuk met brocante spullen en met de mooie bloemen! De zomer is altijd een feest!

Groeten Janny

inro soor zei

gefeli sarah!!!
leuk dat je het zo lekker hebt kunnen vieren, lief dat plantje, heel attent.
groetjes, Inge