dinsdag 15 juli 2014

Geslaagde zomerfair




Zoals ik in mijn vorige bericht vermeld heb, 
stond ik afgelopen zaterdag
op de zomerfair bij de Quilthoeve in Naaldwijk.






Vele mensen wisten de weg weer te vinden
naar deze fair; het was er gezellig druk!






Het was even puzzelen voordat ik alle spulletjes
 had uitgestald. Ik neem liever teveel
mee dan dat ik met een half lege kraam zou staan.






Het weer werkte mee. De dag begon met een beetje
miezeren, maar dat was nog tijdens het uitpakken.
De zon brak later weer door en we hebben 
het dus ontzettend getroffen!






En buiten dat: ik heb goede zaken gedaan.
Ik beken gelijk maar dat ik het ook weer ter
plekke uitgegeven heb en geslaagd ben
voor een paar hele mooie brocante items.
Die laat ik natuurlijk binnenkort zien;
ik ben er nog van aan het nagenieten!

Een warm welkom voor de nieuwe volgers, 
lieve groeten en een hele fijne
vakantie gewenst, waar je ook bent!


Linda

12 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Je stand zag er heel gezellig uit ...
Fijn dat het allemaal goed was ...
Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Home and Lifestyle zei

Dit klinkt goed, Linda...fijn dat je zo genoten hebt. Tja...dat gevaar zit er natuurlijk altijd in als je op zo'n gezellige markt staat, ik ben benieuwd wat je gekocht hebt.

Liefs, Ingrid

Ger zei

Altijd fijn om terug te kunnen kijken op een geslaagde zomerfair.

Mijn kleindochter assisteerde haar tante Astrid dit weekeind tijdens Vieve La France in Hummelo,tante staat op meerdere speciale brocante en landelijke stijl markten,gister zat ik naast tante tijdens tuinfeest op verjaardag van kleinzoon zijn 19e verjaardag,ook zij had goede zaken gedaan,grappig om te horen dat mensen haar bijna smeekten of ze het boeket bloemen wat op kraam stond voor de sfeer konden kopen,de eerste keer veldboeket van thuis meegenomen uit pluktuin in Mierlo in oude emmer die eigenlijk niet voor de verkoop was bedoeld,en zo herhaalde zich dat nog 3 keer met nieuw boeket wat snel gekocht werd bij bloemist voor op kraam,toen er voor de 5e keer belangstelling voor het boeket was heeft tante de mensen naar de bloemenwinkel verwezen.

De een bruist van creativiteit en heeft oog om aantrekkelijke sfeer te creëren en de ander weet en ziet wel wat mooi is maar zou het niet zelf kunnen bedenken.
En hoe leuk is het dan om inspiratie op te doen bij de ander en ten uitvoer te brengen.
Denk dat de vele ogen die tijdens de zomerfair over jou leuke spullen gegaan zijn het in hun achterhoofd houden voor thuis.


Fijne dag en lieve groet,
Ger

lien zei

Dat ziet er gezellig uit! Haha, ik moest lachen dat je je inkomsten gelijk weer hebt uitgegeven :-)

inro soor zei

ziet er sfeervol uit!
groetjes, Inge

Esther zei

Wat een uitnodigende kraam. En fijn dat het zo geslaagd is.
Groetjes, Esther

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat zag je kraampje er gezellig uit, en wat fijn te horen dat het zo´n succes was !!
Ik moest ook hartelijk lachen toen ik las dat je alles weer uitgegeven hebt, ik ben precies zo :):)
Ik ben heel benieuwd wat je allemaal gekocht hebt !

Lieve groetjes Mieke

Mirjam zei

Hoi Linda,
Deze fair heb ik dus gemist, had ik ervan geweten zou ik beslist hierheen geweest zijn... Maar nu was ik met mijn dochter naar die andere fair en die was ook heerlijk... Volgend jaar een nieuwe kans...?
Jouw kraam ziet er wel heel gezellig uit. Er stond ook nog een andere bekende van het bloggen, Ook aan haar zei ik al dat ik dan volgens jaar graag langskom...
Ik wens je voor nu een heel fijne woensdag en ik ben heel benieuwd naar wat je hebt aangeschaft daar...
Liefs,
Mirjam

Marieke Kromme zei

Wat een leuke kraam met leuke spullen. Fijn dat het lekker weer was en je goed zaken hebt kunnen doen. Ik maak mijn winst ook altijd gelijk op haha. Heel erg, maarja daar doe ik het een beetje voor! ;)

Liefs Marieke

What's in a day zei

Wat ziet je kraam er mooi uit, uitnodigend en heel sfeervol.
Leuk dat je ook goede zaken deed, ha, ha, je kon het gelijk omzetten en andere mooie dingen kopen, een goed teken!

Lieve groet, Eefie

van alles wat in huis en tuin. zei

Je kraam ziet er heel aanlokkelijk uit, ik snap wel dat je goede zaken hebt gedaan!
En ja...dan moet het geld ook weer rollen hè. Kon je niet ruilen? haha.

groet Trijnie

Ús hûs ús thús zei

Goed te horen dat het zo'n succes was! Maar dat kan ook bijna niet anders met zo'n mooie kraam. Het ziet er super gezellig uit!
En ik ben erg benieuwd naar je aankopen.
Groetjes van Aleta