dinsdag 8 juli 2014

Presentje




Onlangs vierde ik mijn verjaardag.


Ik trakteerde op zelfgemaakte muffins.






Vriendinnen heb ik in een brocante
eetgelegenheid op een lunch getrakteerd.
Ik vond het leuk om ze een presentje
mee te geven toen ze naar huis gingen.
(Het is dat een vriendin toen ze vertrok
over een tuincentrum begon, anders stonden
de plantjes hier bij wijze van spreken nog,
het is de leeftijd denk ik haha.)


Dit winterharde ballonplantje
(Platycodon grandiflorus) had ik uitgezocht.




  


Ik bevestigde er een zelfgemaakte label aan
en dit was het resultaat.












Aanstaande zaterdag sta ik net als vorig jaar
met een kraam vol (gerestylde) brocante
en woondecoraties op de zomerfair bij
de Quilthoeve in Naaldwijk.

Daarom ga ik snel weer door met
de resterende voorbereidingen!


Lieve groet voor allemaal,

Linda



16 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Je muffins zien er zo lekker uit ...
Veel succes op de aankomende fair ...
Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

By Meisje zei

Liebe Linda, hartelijk gefeliciteert met je verjaardaag ... ik ben ok 50 :o)
Sorry, mein Niederländisch ist noch nicht ausgebaut ... dein Blog sit zauberhaft! Liebste Grüße schickt dir Elke

De Witte Lanteern zei

Wij zijn idd van hetzelfde bouwjaar...maar ik heb nog een paar (te weinig, hihi) maandjes. Nogmaals gefeliciteerd, Sarah! Leuk die muffins! Ook je presentje vind ik zeer geslaagd.
Succes met je fair!
Liefs, Peetje

It's me zei

Wat leuk...geniet zaterdag...enne nog gefeliciteerd hoor !!...x !

Anita r zei

Gefeliciteerd met je 50 jarige verjaardag.
Mooi presentje .

gr. Anita

Mirjam zei

Hoi Linda,
Gefeliciteerd met je verjaardag, had ik al eerder gedaan dacht ik, maar weet niet meer precies waar haha...
Leuk die muffins en een lunch in een brocante-gelegenheid moet wel heel leuk zijn. Wat lief dat je je vriendinnen een mooi plantje meegaf..
Veel plezier en succes in Naaldwijk zaterdag, zelf ga ik met mijn dochters naar de Bourgondische Sferen, ik geloof in Woudenberg... oeps, even checken maar denk ik...
Ik wens je, ondanks het natte weer, een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Wat leuk om je vriendinnen een presentje mee te geven. De muffin ziet er trouwens ook lekker uit. Mijn 50e verjaardag komt nu wel heel dichtbij, ik ben benieuwd wat mij die dag allemaal te wachten staat ;-).

Veel plezier en succes op de fair! Liefs, Ingrid

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat ben je nog heerlijk jong!!
Gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag....50.....er staat een ander cijfer vooraan! Doet je dat ook wat of heb je zoiets van, kan mij het schelen....ik voel me nog 20?
Leuk dat je plantjes meegegeven hebt aan je vriendinnen, het zal ook wel een heerlijk uitje geweest zijn: een stel kakelende dames bij elkaar! Altijd leuk!

groet Trijnie

Esther zei

Wat een leuk cadeau voor je vriendinnen. En nog van harte gefeliciteerd!
Groetjes, Esther

Gerry zei

Hartelijk Gefeliciteerd met je 50e verjaardag!
Wat een heerlijke muffins heb je gemaakt.
En leuk om je vriendinnen een cadeautje mee te geven. Het was vast heel gezellig in de lunch.
Veel gezelligheid en succes op de fair.

Liefs, Gerry

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda,

Wat enige muffins, ze zien er heel smakelijk uit :)
Een heel leuk idee om iedereen zo´n lief plantje mee te geven, en je hebt ze zo schattig verpakt !!
Ik wens je heel veel succes op de zomer fair, als het niet zo ontzettend ver weg was kwam ik kijken.

Lieve groetjes Mieke

het Moonhuis Monica zei

Nog van harte gefeliciteerd Linda met je 50e verjaardag (net als Linda de Mol ;-))
Leuk zo'n vriendinnenlunch, ik kan altijd enorm genieten van zo'n samenzijn met mijn vriendinnen.
Gelukkig dacht je dus nog net op tijd aan de plantjes!!

Liefs Monica

Mooiz8 zei

Gefeliciteerd en wat gezellig met je vriendinnen in een brocante sfeer heerlijke muffins eten mmmmm......
S6 met je fair Gr. Nicole

Marieke Kromme zei

~~~Van harte gefeliciteerd!~~~

Je hebt flink getrakteerd op je eigen verjaardag, zeg!! Wat lekker, leuk en gezellig! :)

Liefs Marieke

lien zei

Alsnog van harte met je 50e verjaardag! Wat lief zo'n plantje mee te geven aan je vriendinnen. Succes met de Fair!

Joke zei

Gefeliciteerd met je verjaardag.
Voor Zaterdag heel veel plezier.

Groetjes Joke.