zondag 14 september 2014

Brocante aanwinst (2)




Zoals beloofd show ik jullie 
mijn grootste aankoop op de zomerfair


Ik keek er al een paar jaar naar uit
en nu zag ik opeens DE paspop staan!






Ik was dus nog steeds aan het uitpakken
en met een schuin oog keek ik om de hoek achter mijn kraam
 naar de kraam van 'Kind an Huys' 
waar de paspop tevoorschijn kwam.

Uitpakken...denken...wat zal ik doen...uitstallen...
denken...verzetten...denken...weet je wat...
    'Ik ga een optie nemen op de pop!'


 
  





Ik vind

. de kleur mooi
. de vorm prima
. het duidelijk intensieve gebruik geweldig
. het merk en de tekst LINGERIE Stockman Paris helemaal leuk
. het onderstel goed.



Conclusie: deze pop gaat gewoon mee naar huis!



 








Goed dat ik zelf ook lekker wat verkocht had
en dat de romp van het onderstel af kan:
ik kreeg met passen en meten alles net in de auto.

Dit is voor mij echt een brocante AANWINST!

 Hartelijke groet,

Linda


32 opmerkingen:

Nadine Snijders My little white home by Nadine zei

Een plaatje <3


Lieve groet uit het Zuiden,

Nadine

Danielle van Heusden zei

Prachtig! Liefs danielle

Home and Lifestyle zei

Super leuk dat je nu na lang zoeken dé pop gevonden hebt. Het was even geduld hebben, maar dat geduld is nu dubbel en dwars beloond. Het staat er mooi hoor!

Liefs, Ingrid

inge van der sanden zei

Wat een super mooie paspop.
Fijne Week.

Groetjes,
Inge, my choice

De Witte Lanteern zei

Deze heeft idd een hele mooie vorm en gebruikerssporen. Ze staat er prachtig. Hier kun je heerlijk mee stylen. Zo'n pop heeft door er te staan eigenlijk al meteen dat sfeertje. Eindelijk kun je van deze mooie aankoop genieten en daarom zal dit alleen maar dubbel plezier geven.
Dank je voor je lieve reactie. Natuurlijk ben ik niet met lege handen weggegaan: brocante-haakjes en een klos touw op houdertje nam ik mee. Bescheiden hé...haha. Maar ben er blij mee.
Fijne week!
Liefs, Peetje

Happy Living zei

Moooiii!

liefs, Debby

Esther zei

Geweldig dat je 'm dan toch vindt. Ja, dan moet je het ook direct doen, anders gaat ie niet meer uit je hoofd. Hij is prachtig.
Groetjes, Esther

De Meidenmuts zei

Leuk hè...als je dan ineens zo'n paspop ziet staan. Hij is super!
Ik wil ook nog eens graag een paspop....ben altijd aan het kijken of ik hem ergens op de kop kan tikken.
Goede aankoop!

Groetjes Anita

It's me zei

Wowwwww Linda gaafffff...!!!...zo stoer deze...!...daar mag je zeker trots op zijn ..!!...liefs van mij...x!...

Marian zei

Wow...als je er ooit vanaf wil...houd ik me aanbevolen..hobby is lingerie maken dus zo´n pop zou leuk zijn..

Bonjade zei

Prachtige aanwinst deze mooie dame.

LIefs

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Wowww Linda...wat een prachtige paspop, hij heeft werkelijk alles wat zo´n paspop moet hebben....hij is perfect !!
Ik had hem ook niet laten staan, want dan had ik er naderhand de hele tijd aan moeten denken....en dat is dan héél vervelend hihi.
Zelf heb ik er ook een staan, met een oude bruids jurk erover, maar hij is lang niet zo mooi als die van jouw :)
Geniet er maar lekker van !!
Ik wens je nog een fijne zondag avond en een zonnige nieuwe week.

Lieve groetjes Mieke

Gerry zei

Goed dat je haar hebt meegenomen, anders had je altijd spijt gehad.
Een prachtig exemplaar en als je al zolang gezocht hebt.
Laat je haar zo staan of geef je haar nog wat accessoires, hoewel de handschoentjes wel heel leuk zijn.
Geniet van je nieuwe aanwinst!

Liefs, Gerry

Mirjam zei

Hoi Linda,
Je hebt wel een heel mooie paspop gevonden zeg. Anne van Kind an Huys heeft altijd van die mooie spullen, maar een paspop had ik nog niet bij haar gezien. Ik heb wel eens het een en ander bij haar webwinkel gekocht, en bij haar thuis opgehaald... o.a. een mooi oud koffertje en een prachtige witte terrine... alweer een poosje terug...
Nu kun je lekker genieten van deze pop, die inderdaad helemaal mooi is.
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een mooie vondst! Ik snap dat je 'm gekocht hebt!
Geniet maar van je aanwinst.

groet Trijnie

Sonja- Sezoentje zei

Ooooh,deze trok op de voorbijkomende foto's al mijn aandacht dus ik geloof graag dat je hier meteen voor viel. Dit is echt een mooie aanwinst:)
Fijne nieuwe week, liefs, Sonja

het Moonhuis Monica zei

Een aanwinst hoor, ik heb er al jaren een, volgens mij een van mijn eerste brocante aankopen en ik vind m nog steeds prachtig. Hij (uuh ik bedoel zij) staat al jaren op onze slaapkamer.

Liefs Monica

Atelier Valerie © zei

Een pracht van een paspop ...
Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

Anita r zei

Wauw en ook nog een echte stockman.
Geweldig.

fijne week gr. Anita

Marieke Kromme zei

Wat een mooie aanwinst! Vooral die tekst erop is gaaf!

Liefs Marieke

Verie - Vestywo zei

Heel gaaf, Linda! Het is echt een plaatje! Geniet ervan.

Lieve-Groetjes, Verie

eigen thuis zei

Ze is echt mooi! Kan me indenken dat je daar erg blij mee bent. Geniet ervan.

Liefs Gonda

Kind An Huys zei

Wat staat ze mooi bij je!! En wat een leuk verhaal, veel plezier ermee!!

lien zei

Wat een mooie aanwinst. Soms moet je jezelf gewoon verwennen!

inro soor zei

hij is ook wel heeelll erg mooi!
geniet ervan!
groetjes, Inge

Marjon zei


Dit is ook wel een hele mooie paspop, super en ja soms moet je geluk hebben...je hebt een goed besluit genomen....lieve groet Marjon

Johanna betuwe zei

Mooi hoor die heb je weer prachtig gescoord geniet ervan fijn weekend !
Lieve Groet Johanna Elfies Home

Fuchsiaantje zei

hallo Linda, dat is een mooie paspop, en nu maar mooi aankleden met telkens iets anders aan? Ik wens je er veel pleziermee. Nog een fijne week en groetjes van mij, Riet.

Ús hûs ús thús zei

Wat een mooie aanwinst! Ik kan me voorstellen dat je hier erg blij mee bent. Ik vind de tekst erop ook erg mooi.
Fijne week. Groetjes van Aleta

Barbara zei

Wat een prachtige paspop en je andere aanwinst is ook al zo super. Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog.

Liefs,
B.

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Linda, bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog. Dus even een berichtje terug.Paspoppen zijn altijd prachtige objecten. Dit is zeker een mooi exemplaar, vooral de tekst is bijzonder. Een mooi pronkstukje erbij,

groet Pauline