dinsdag 2 september 2014

Foto op hout






 Sinds een paar dagen heb ik in mijn woonkamer

zicht op een fraaie wanddecoratie.








En dat is dankzij 

 Webprint.nl

Webprint.nl heeft een veelzijdig aanbod

van fotoproducten.



Ik heb gekozen voor een foto op hout.








Op de foto hierboven is dit goed te zien.

De foto is geprint op 9 mm populierenhout.

Hout geeft de foto een natuurlijke uitstraling.

Bovendien is dit product 

milieuvriendelijk en van hoge kwaliteit!








Je kan het hout af laten werken met een white wash laag,

wat ik heb laten doen.

 Deze laag geeft het hout een witte ondergrond,

waardoor de nerven en noesten

heel subtiel te zien zijn op het hout.



 Mijn wanddecoratie heeft het formaat 40 cm x 60 cm.

















Op de foto's hieronder zie je

de houtstructuur gedetailleerd.











Wanneer je op deze link klikt:


 kom je rechtstreeks bij het product wat ik heb besteld.



Kijk voor andere leuke (cadeau)ideeën op


Er is ruime keuze uit vele mooie en originele producten

 om jezelf

of iemand anders

mee te verrassen!








 Wat ik absoluut niet onvermeld mag laten,


de foto voor de wanddecoratie 

beschikbaar heeft gesteld. 

 Deze foto, afgedrukt op hout,

draagt bij aan de

 Frans-Scandinavische landelijke stijl in mijn woning,

waarvoor ik een aantal jaren geleden ben gevallen.



Lieve groet!


Linda



 


15 opmerkingen:

De Meidenmuts zei

Wat een mooi paneel! Prachtig dat je de houtnerven nog kunt zien. De Frans-Scandinavische stijl spreekt mij ook erg aan en dit paneel past er helemaal bij!
Ik vind eigenlijk veel stijlen in het landelijke mooi.
Jij boft dat Jeanne d'Arc Living dit beschikbaar heeft gesteld voor jouw

Ik heb geen vrouwelijk en mannelijk exemplaar van de Hop. Het duurt wel eventjes voordat er meerdere hopbellen aankomen. Hij woekert wel en moet hem wel in toom houden., maar dat heb ik er wel voor over.

Groetjes Anita

It's me zei

Mooi hoor....en ik zag gelijk dat de foto van jdl was..!...prachtig gedaan staat superrr in je huis..!...fijne dag liefs Ria..x!

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat een prachtige wanddecoratie, ik vindt het vooral zo mooi dat je de nerven, noesten en de houtstructuur nog ziet.
Het is werkelijk een aanwinst voor je woonkamer :)

Lieve groetjes Mieke

Danielle van Heusden zei

Wat origineel! Had et nog nooit gezien maar heel erg mooi! Staat prachtig bij de rest! Erg mooie sfeervolle foto ook! Groetjes

De Witte Lanteern zei

Heel mooi! Het lijkt wel of je uit een raam kijkt en dit tafeltje ziet staan. Dat je de houtnerf ziet maakt het alleen maar nog mooier. Dit past helemaal in jouw sfeer. Ik ben ook zo gek op die Scandinavische sfeer (dat kun je ook wel zien aan mijn leeslijst). Top dat je de foto van JDL mocht gebruiken.
Liefs, Peetje

eigen thuis zei

Wat een leuk idee, zo'n paneel. Staat erg mooi zo in je woonkamer.

Lieve groet Gonda

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat een prachtige foto is het dan ook. En zo mooi afgewerkt, met die witte laag er over... Het is een echte eye-catcher nu neem ik aan...
Past helemaal bij jou... hartstikke leuk!
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Gerry zei

Oohh, dit is wel heel mooi Linda! Als ik dat zo zie....
Ik ben ook op zoek naar een foto en dan op welk materiaal. Je hebt me weer een stapje verder gebracht!
Past daar geweldig in je huis. En wat fijn dat je die foto mocht gebruiken.
Heel veel plezier en kijkgenoegen!

Liefs, Gerry

inro soor zei

wat enorm mooi!
ik ga het onthouden.
prachtige foto is het ook!
geniet er van:)
groetjes, Inge

Marieke Kromme zei

Sfeervol zo op dat hout, mooie foto ook. Door die houtstructuur komt het nog iets meer tot leven.

Liefs Marieke

Home and Lifestyle zei

Mooi om deze prachtige foto's op hout af te drukken...een meerwaarde voor je huis.

Liefs, Ingrid

Marjon zei


Hallo Linda, ik dacht al meteen dit lijkt op JDL en zo is het ook. Ik vind het een prachtig schilderij, mooi op het hout en het staat super bij jou in de kamer...lieve groet Marjon

Rozen van Papier zei

Ik vind het heel erg leuk geworden! Net of het stoeltje echt in de kamer staat.

Groeten Janny

lien zei

Wat leuk, ik heb dat toevallig deze week ook laten doen met een foto van dochterlief. Maar die print van jou past helemaal, erg mooi!!

Johanna betuwe zei

Heel mooi en wat een leuk idee ik ga er zo ook eens een kijkje nemen staat erg gaaf bij je hoor !!
Lieve groet Johanna Elfies home