dinsdag 23 september 2014

Kleur





Er is wat kleur in huis geslopen:



door de zelfgemaakte hortensiakrans
waarvan de bloemen op zich niet zo mooi
waren, maar door ze in een krans te
verwerken, komen ze wel goed tot hun recht



door het bosje gedroogde peperbolletjes
 wat ik de vorige maand kocht 
op de Landgoedfair van Marienwaerdt



door het bosje 'Juffertje-in-het-groen'
(Nigella damascena)
wat ik daar ook kocht



dit bosje is inmiddels ook ingedroogd
 dat kun je zien in mijn vorige post;
 het staat ietwat 
verscholen achter het gordijn



door de hazelnoten,
 die een mooi herfsttintje hebben
maar die eten we lekker op



door restjes kleur bij elkaar te voegen




dan krijg je dit effect




 Ik heb wat uit te leggen over mijn Facebook profiel.
Ik zou er bijna een kleur van krijgen.

 Een paar weken geleden maakte ik een profiel
aan voor La Blomst-Living. Vrienden melden zich
bij bosjes aan. Enthousiast accepteerde ik die blindelings.
Met als gevolg dat ik al snel in verschillende
foto's werd getagd van zonnebrilmerken...
Dat was nou niet mijn bedoeling.
Ik bepaal namelijk graag zelf door welke
(roze?) bril ik kijk.



  


Om een lang verhaal kort te maken:
om het wat overzichtelijker te maken 
voor mezelf, zette ik mijn Facebook profiel om naar
een bedrijfspagina. Volgens de instructies zouden
'vrienden' 'volgers' worden. Maar daar
zie ik niets van terug.
Conclusie: ik maak een nieuwe start!
 Mocht je me (weer) willen
volgen op facebook, kan je La Blomst-Living 'liken'.



https://www.facebook.com/lablomstliving



Liefs

Linda



22 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Heerlijk gezellig al die bloemenpracht ...
De herfstsfeer is voelbaar aanwezig ...
Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Gerry zei

Zo gezellig de kleur van de bloemen.
Ik heb altijd wel wat kleur nodig.
En met alle herfstkleuren van bloemen en bessen kun je te kust en te keur op dit moment. Dat is het mooie van de herfst.
Geniet er lekker van, Linda!

Liefs, Gerry

Home and Lifestyle zei

Hoewel langzaamaan komen er hier ook wel steeds enkele herfstdecoraties bij in huis. Dit weekend had ik al een mand vol dennenappels van zolder gehaald, maar ik vond het toch te vol...die zijn dus weer retour zolder gegaan. Het staat sfeervol bij je.

Liefs, Ingrid

Danielle van Heusden zei

Het ziet er heel gezellig uit bij je linda met al die herfstkleuren! Hortensia's zijn prachtig om te drogen en daarna heb je er nog heel lang plezier van! Geniet ervan hoor!
Liefs danielle
( thofhuisje.blogspot.nl )

De Meidenmuts zei

Mooi ....hier en daar wat kleur in huis. Een Hortensia krans is altijd mooi. Ik heb vaak alleen het geduld niet om zo'n krans te maken. Maar als ik ze voorbij zie komen dan denk ik altijd...en NU ga ik er eentje maken. Dus wie weet...

Groetjes Anita

inro soor zei

hahaha ff lachen om je fb verhaal:)
leuk dat peperbosje, ken ik niet.
echte herfstkleurtjes al bij jou,kun je de hazelnoten zo eten? wist ik ook niet:)k leer nog eens wat
groetjes, Inge

Esther zei

Mooie warme kleuren. Daar houd ik wel van. En ik heb je pagina geliked hoor.
Groetjes, Esther

van alles wat in huis en tuin. zei

Bij mij begint het ook langzaam te komen: het was ook steeds zo zomers en dan wil je er nog niet aan hè dat de herfst toch echt is begonnen!
Ik heb de hortensiakrans er ook al liggen en verder wat kalebassen. Het ziet er mooi uit bij je: vooral dat peperbosje is zo leuk!

groet Trijnie

It's me zei

Leuk hoor je post...ja je hebt op fb ook spammers zeg maar niet leuk maar het is niet anders...ga even kijken of ik je nu volg....liefs van mij...x!.

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, de hortensia krans ziet er prachtig uit, ik vindt de kleuren erg mooi, ook het bosje gedroogde peperbolletjes is heel apart :)
Veel plezier met je mooie herfst decoratie´s !

Lieve groetjes Mieke

Barbara zei

Mooie post en prachtige herfst decoraties en die gedroogde peperbolletjes... ik kan alleen maar zeggen die wil ik, die wil ik, die wil ik :)

Geniet maar van al dat moois.

lien zei

Mooie herfstkleurtjes! Het klopt inderdaad dat je een persoonlijk profiel heel eenvoudig kunt omzetten in ene bedrijfspagina. Ik heb dat laatst op het werk gedaan. Je vrienden verlies je niet, wel alle eerder geplaatste berichten. Maar goed, je maakt een nieuwe start, dat kan natuurlijk ook :) Succes!

Ger zei

Zou absoluut niet zonder kleur in huis kunnen in welk seizoen dan ook.
Je hortensia krans is mooi van kleur net als de bessen.
Zal eens even aan manlief vragen waar hij de zak grote wilde kastanjes gelaten heeft die hij de afgelopen tijd opraapten van het terras van ons vakantie verblijf in Duitsland.
Oude schaal of kom op tafel met kastanjes,natte noten of rode/groene ongepoetste onooglijke val appeltjes of stoofpeertjes, is voor mij de herfst blikvanger in huis.

Fijne dag en lieve groet,
Ger




What's in a day zei

Wat een kleurrijk verhaal:) prachtig Linda, ik geniet van jouw kleur, de Hortensia's heb ik jammer genoeg te lang laten verdorren in de tuin, maar ik geniet nu van die van jou.
Mij vind je nog steeds niet op FB teveel likers en volgers hi, hi

Lieve groetjes, Eefie

lien zei

Als ik het zo kan zien heb je 13 volgers, kan dat? Ik zie links boven staan: 13 vind ik leuks. Ik loop zelf ook tegen beperkingen aan met een bedrijfspagina, je kunt er toch minder mee vind ik. Zo krijg je bijv. ook de tijdlijn van je volgers niet meer te zien. Kijk anders maar eens op Google en dan tik je in bedrijfspagina vs persoonlijke pagina, dan krijg je alle min en pluspunten in beeld! Succes!

Anita r zei

Gezellig toch een beetje herfst in huis.
Mooie krans van hortensia .
En wat een leuke bril.

gr. Anita

Sober en Stijl zei

Gezellige herfstdecoraties! als ik je hortensia krans zie, heb ik zin om er ook een te maken!

Groetjes, Dorine

eigen thuis zei

Mooi, al die herfstkleuren. Wat staat dat toch weer gezellig!

Liefs Gonda

lien zei

Klopt, je vrienden worden automatisch likers. Volgens onze stagiaire, die er helemaal in thuis is, kun je het beste een persoonlijke pagina koppelen aan een bedrijfspagina. Maar ik weet ook niet goed hoe dat werkt, haha. Aan mij heb je ook niet veel! Succes!

Ús hûs ús thús zei

Mooie foto's! De besjes zijn ook prachtig!
Ps ik heb geliked op FB hoor.
Groetjes van Aleta

jacqueline zei

Nou dat beetje kleur kan ik ook wel waarderen hoor! Mooi die hortensia's, staan hier ook al steeds! Tenslotte is het herfst en eenbeetje herfstkleur in een rustige basis staat goed! Groeten, Jacqueline

Janny zei

Mooi al die herfstkleurtjes in huis!
Groeten Janny