donderdag 2 oktober 2014

Verkoopblog




Al lang geleden heb ik een verkoopblog aangemaakt
en nu is het dan zover:
ik heb er producten opgezet.






Van deze foto's krijg je een indruk van
wat voor soort producten ik wil verkopen:

brocante, soms gerestyled en zelfgemaakte woondecoraties.

Het is mijn bedoeling er regelmatig producten op te plaatsen;
ik laat op dit blog weten wanneer ik dat heb gedaan.

Maar je kan mij ook gaan volgen op mijn verkoopblog.


Dit is de link:


http://lablomst-living-verkoopblog.blogspot.nl/


 Deze link staat ook hiernaast in de rechterbalk afgebeeld.


Wie weet zit er een keer iets voor je bij!

Van harte welkom...

en...vragen staat vrij!



Liefs

Linda



14 opmerkingen:

De Meidenmuts zei

Leuk dat je verkoopblog nu ook online staat.
Ik heb me aangemeld!

Succes met de verkoop,

Groetjes Anita

Marjon zei



Hoi Linda...leuk je verkoopblog en je hebt er super leuke spulletjes op staan...ik houd het in de gaten...veel succes...fijne dag en lieve groet Marjon

Atelier Valerie © zei

Ben zo juist even gaan snuisteren ...
De brocante schemerlamp vind ik echt gezellig ...
Ga maar lekker door op dit genre ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat leuk dat je een verkoopblog bent begonnen. Ik hoop voor je dat je lekker veel zult verkopen. Ik ga dit blog ook volgen hoor, ben heel benieuwd...
Lieve groet,
Mirjam

Ger zei

Altijd leuk om te zien hoe ondernemend en creatief menig blogger is.
Via social media heb je vast al veel naamsbekendheid en van daaruit zal er de nodige belangstelling en klandizie ontstaan voor jou verkoopblog.

Heb even gekeken wat je zoal te koop hebt en het ziet er leuk uit.

Ik wens je er veel plezier en succes mee!!!

Fijne dag en lieve groet,
Ger

Gerry zei

Hoi Linda,
Gefeliciteerd dat je je wens nu in vervulling kan laten gaan.
Ik heb even gekeken en het ziet er mooi uit.
Ik hoop dat je niet alleen kijk- maar vooral kooppubliek krijgt!
Succes!

Liefs, Gerry

Verie - Vestywo zei

Leuk, Linda! Ik ben volgster geworden, zo ben ik ook begonnen en het is zo leuk om mensen blij te maken met je creaties! Succes hoor.

Lieve-Groetjes, Verie

Nancy Blaauwgeers zei

Wat leuk Linda. Heel veel succes met de verkoop en ik ga me ook aanmelden.
Groetjes, Nancy

Thuis bij Tjits zei

Heel leuk Linda, ik heb al even gekeken en ga je ook daar volgen.
Veel succes!!!

Liefs, Tjits

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat leuk dat je nu een verkoop blog hebt, ik heb er net even op gekeken, en ik moet zeggen echt mooie spulletjes !!
Ik ga er regelmatig op kijken en wens je heel veel suces met de verkoop :)

Lieve groetjes Mieke

De Witte Lanteern zei

Wat leuk! Altijd spannend, zo voor de eerste keer er iets op zetten. Maar het ziet er al zeer professioneel uit hoor.
Ik zal zeker regelmatig even neuzen.
Succes met de verkoop!
Liefs, Peetje

eigen thuis zei

Leuk hoor, ik ga snel eens een kijkje nemen. Succes!!

Liefs Gonda

jacqueline zei

Leuke start gemaakt! Ziet er goed uit hoor, hoop dat je leuk verkoopt maar qua smaak van jou moet dat wel lukken! Fijn weekend! Groeten, Jacqueline

Tineke zei

Spannend zo'n nieuw avontuur! Ik wens je veel lieve klanten op je verkoopblog.