dinsdag 11 november 2014

Binnen...




...maken we het gezellig


...met een
doosje met 'schatten'.
Het doosje komt bij de X.enos vandaan.
Misschien hebben jullie ze ook al ontdekt.
Ze zijn er in verschillende maten
en kleuren verkrijgbaar.






...met een bosje rozemarijn,
dat ik van een lieve vriendin kreeg.






...met een vaas gevuld met
Muelenbeckia, een druivenstronk
en Tillandsia.









...met een herfstboeket bestaande uit
rozen, gipskruid en eikenbladeren.






...met de restanten van datzelfde herfstboeket,
nl. het gipskruid. Nu gemengd met mos; alles
is inmiddels ingedroogd
 en kan nog een hele tijd mee.












Een warm welkom voor de nieuwe volgers!
 

Liefs, Linda



25 opmerkingen:

Housebythewaterhole zei

Linda wat een gezellige foto's laat je ons zien,
zo mooi allemaal ... deze zomer in ons verlof
waren we ook in de Xenos, voor ons (Belgen) algauw
meer dan een uur rijden de dichtste is Hulst voor ons,
maar een héél gezellige winkel met leuke spullen !!
héél fijne dag nog
Liefs Kathy

De Meidenmuts zei

De doosjes zijn wel hel erg leuk! Ik had ze nog niet ondekt hi...hi....bedankt voor de tip.
Wat heb je overal mooie bloem decoratie's staan! Het ingedroogde boeket vind ik heel mooi.

Groetjes Anita

De Witte Lanteern zei

Mooie foto's laat je ons weer zien. Heerlijk sfeertje. Het Meulenbekje blijft toch een typisch brocanteplantje, zo mooi. Ik heb 'm ook staan, net weer van buiten naar binnen gehaald. Wij naar binnen, het plantje ook...
Je boeket is trouwens schitterend!
Liefs, Peetje

inge van der sanden zei

Mooi doosje heb je gescoord...daar kun je alle kanten mee op.
Altijd leuk een bosje van Rozemarijn...maak ze zelf ook geregeld.
Fijne zonnige dag...hier lijkt het wel voorjaar.

Groetjes,
Inge, my choice

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een sfeervolle foto's heb je gemaakt!
Vooral de bak met mos en gipskruid is prachtig.
Dat mos....heet dat niet rendiermos? Ik kan het hier nergens kopen, het heeft zo'n mooie kleur!
Hier schijnt de zon ook
heerlijk: dus op naar buiten.

groet Trijnie

Nancy Blaauwgeers zei

Wat is het toch leuk om het binnen gezellig te maken. Soms is er niet veel voor nodig. De leuke doosjes van Xenos had ik nog niet ontdekt.
Groetjes, Nancy

Gerry zei

Leuk Linda!
En dat Meuhlenbeckiaplantje is zo leuk. Slecht verkrijgbaar en toen ik ze zag heb ik er gelijk maar vier meegenomen voor in de oude wasbak van mijn oma!
Dat is het leuke van de herfst en winter dat je het binnen weer knus maakt.
Nog een fijne dag verder!

Liefs, Gerry

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat leuk allemaal, maar het leukste vind ik nog wel het ingedroogde roze gipskruid. Wat ziet dat er prachtig uit... Je vaas eronder is trouwens ook prachtig. Ja, het is er weer helemaal de tijd voor hè, binnen alles nog net even gezelliger te maken... ik geniet van wat ik zie...
Ik wens je een heel fijne dag,
Liefs,
Mirjam

Ger zei

Mooie spullen in glazen doosje,onder stolp of in pronkkastje trekken altijd net iets meer aandacht.
Er gaat geen dag voorbij of ik ontdek wel leuke dingen maar ik amuseer me de laatste tijd met er naar te kijken,ben trouwens nooit het type geweest dat meteen alles wil of moet hebben wat ze ziet.
Kan met de mooie spullen die ik heb telkens weer andere sfeer in huis maken het hele jaar rond.
Bosje kruiden in de keuken ophangen geeft altijd een gezellige,landelijke sfeer.In de zomermaanden knip ik royaal van de kruidenpotten buiten en wanneer daar niks meer te knippen valt heb ik de kruidenbosjes gewikkeld in vochtig keukenpapier in de groentelade van koelkast liggen zodat ze hun frisheid en smaak behouden.
Nou je het over Muelenbeckia hebt,die overleefde buiten in zinken emmer de winter,droeg in de zomermaanden piepkleine bloemetjes die leken op glas,of ik het erop ga wagen om hem buiten te laten staan of ik ga hem scheuren en verdelen in kleinere potten voor binnen.

Geniet maar lekker van je sfeervolle inrichting,jij komt de donkere herfst en winterdagen wel door zolang je de aangename dingen om je heen blijf zien en er creatief mee bezig blijft.

Lieve groet,Ger

Verie - Vestywo zei

Heel mooi, Linda. `k Dacht dat het `doosje` bij de RM vandaan kwam, die hebben ook zoiets.

Lieve-Groetjes,
Verie

Home and Lifestyle zei

Het doosje biedt inderdaad de mogelijkheid om de mooiste spullen te etaleren. Je hebt een mooie herfstsfeer in huis, Linda. Ik moet altijd even aan het idee wennen, maar eenmaal daar doorheen kan ik zeker ook van de herfst genieten.

Liefs, Ingrid

What's in a day zei

Gezellig bij jou binnen, heerlijk even aanschuiven en genieten van je herfsthuis.
Zo'n doosje kun je per seizoen aanpassen of gewoon mooi met een paar oude foto's.


Liefs, Eefie

Ús hûs ús thús zei

Wat ziet het er allemaal weer sfeervol uit! Mooi dat glazen doosje. Maar ook de pot gevuld met gipskruid en mos vind ik prachtig! Fijn om weer te genieten van het binnenleven.
Fijne avond. Groetjes van Aleta

eigen thuis zei

Sfeervolle plaatjes laat je weer zien. Zo leuk hè om het gezellig binnen te maken.

Liefs Gonda

Jilly Garcy zei

Je pot met het ingedroogd gipskruid vind ik echt een mooi plaatje .
Het glazen doosje is ook een leuk item.
Groetjes christel van Garcya's place

Het Moonhuis zei

Wat een leuk doosje, ik vind het altijd heerlijk om daar even rond te snuffelen!

Liefs Monica

Bonjade zei

Wat een gave vitrine kastje is dit.......oh en daar kun je zoveel leuks mee doen idd......
Steeds weer veranderen en schuiven....niets heerlijker dan dat....
En wat een leuk gedroogd plantje.

Fijne avond

Liefs

It's me zei

Leuk die doosjes...trouwens alles hoor....fijne avond verder lefs Ria...x!

ineke zei

Wat een prachtige foto's
Erg leuk dat doosje
Je kan prachtig decoreren

Fijne dag Ineke

lien zei

Wat een prachtig doosje! Zeker eens kijken als ik bij Xenos ben!!

crochetcookingandmore zei

Wat een prachtige foto's en gezelligheid!

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat heerlijk gezellige foto´s, daar krijg ik ook zin van om te gaan decoreren :)
De doosjes zijn werkelijk heel leuk, ik had ze ook nog niet gezien......dus bedankt voor de tip.
Ik wens je nog een hele fijne week :)

Lieve groetjes Mieke

Marjon zei


Prachtige foto's Linda en wat ziet het er prachtig uit...zo leuk dat doosje...ik ben ze nog niet tegen gekomen. Mooie bloemen en Muehlenbeckia mag altijd in de brocante woonkamer staan...alleen bij mij heel hoog want de katten zijn er dol op...fijne avond en lieve groet Marjon

Thuis bij Tjits zei

Ik zit hier weer lekker te genieten van je sfeervolle foto's, zo mooi!!

Liefs, Tjits

jacqueline zei

Leuk, ik kom ook graag bij de Xenos! Gezellige sfeer bij jou!Fijn weekend! Lieve groet, Jacqueline