maandag 3 november 2014

Herfst...





...in mijn voortuin!


Kijken jullie even mee?
Ik verblijd jullie (hopelijk)
met wat zonnige herfstfoto's
van de vorige week.


Ik snoeide hier en daar wat weg
en intussen scheen het zonnetje zo heerlijk!


Eerst maar even naar binnen om
mijn camera te halen,
want dit wilde ik vereeuwigen.



Op de voorgrond Gentiaan,
die het prima naar zijn zin heeft








In het midden Sedum 'Herbstfreude'








Een blik op het trappetje naar de straat









En nog maar een keer de Sedum, 
betoverend door zonnestralen










Viburnum davidii







Artemisia schmidtiana 'Silver Mound'







Symphoricarpos d. 'Magical Sweet',
 een van mijn nieuwste aanwinsten in de tuin








Echinops bannaticus 'Taplow Blue'






Dit is (na)genieten, toch?


Fijne week!


Linda







23 opmerkingen:

Nancy Blaauwgeers zei

Heerlijk genieten bij jou in de tuin. Ik vind je nieuwe aanwinst erg mooi.
Groetjes, Nancy

Home and Lifestyle zei

Wat heb je nog veel kleur in de tuin. Als de vorst nog even wegblijft zodat je de kleur kunt behouden, dan kun je daar tot de lente komt misschien wel van blijven genieten ;-).

Liefs, Ingrid

De Witte Lanteern zei

Heerlijk om nog zo lang te kunnen genieten van alle herfstbloeiers. Wat me vooral opvalt is het heerlijke typische zonlicht wat op alle foto's schijnt...zo apart!
Liefs, Peetje

De Meidenmuts zei

Wat bloeit er nog van alles in je tuin. Bij ons is geen kleur meer te bekennen. Mooi hè ....wat het zonlicht mooi uitkomt op de foto's.

Groetjes Anita

It's me zei

Mooi hoor ..wat bloeit er nog een hoop...liefs van mij....fijne week!...x!

Joke zei

Wat een kleur nog in de tuin ,en dan met de zonnestralen erbij is het dubbel genieten.

Groetjes Joke

What's in a day zei

Er is nog heel veel kleur in de tuin, sommige bloemen beginnen al aan de derde bloei dit jaar, ongelooflijk toch?
Jouw voortuin is heel gezellig zo met de trap richting de straat!

Lieve groetjes, Eefie

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat heb je nog veel in bloei staan zeg! Hier bloeit er nog maar weinig terwijl ik toch veel herfstbloeiers heb!
Fijn dat we even mee mochten genieten.

groet Trijnie

Mirjam zei

Hoi Linda,
Nou, mij heb je zeker verblijd met deze prachtige foto's van herfst in jouw voortuin. Lekker om met dat mooie najaarsweer nog even lekker in de tuin te werken. En het leverde prachtige plaatjes op. Vooral die roze bessen vind ik zo mooi. De Sedum doet het hier ook zo mooi...
Ik wens je een heel fijne avond,
Liefs,
Mirjam

Esther zei

Wow. Je tuin is nog zeker de moeite waard zo in de naherfst. Prachtig.
Groetjes, Esther

lien zei

Herfst in jouw tuin. Mooi! Geniet ervan!

Atelier Valerie © zei

Een gezellige periode het herfstseizoen ...
Fijn dat ik mag meegenieten van al dat moois ...
Lieve groetjes Valerie ♥

Verrassend Goed! zei

Prachtige foto's ik heb genoten. En ja...ik ben dus weer terug in blogland. Volgens mij was jij vorige week bij mij in de winkel.Leuk je te begroeten. fijne dag, warme groet Marianne

Verrassend Goed! zei

Prachtige foto's ik heb genoten. En ja...ik ben dus weer terug in blogland. Volgens mij was jij vorige week bij mij in de winkel.Leuk je te begroeten. fijne dag, warme groet Marianne

Thuis bij Tjits zei

Dit is zeker genieten, prachtig die kleuren!

Fijne dag!
Liefs Tjits

eigen thuis zei

Dat is zeker nog even nagenieten, je tuin ziet er prachtig uit.

Lieve groet Gonda

Johanna betuwe zei

Mooie zonnige foto`s nog even nagenieten van de mooie dagen :-))
En de nieuwe Magical Sweet is echt prachtig !!

Groetjes Johanna Elfies Home

Marjon zei


Hoi Linda...dat is nog even een prachtige herfstcollage, mooie foto's en we hebben ook nog herfst want hier en daar komen me al veel kerstposten voorbij....ik hou ervan maar nog even van de herfst genieten....lieve groet Marjon

A place for my home zei

Dat is zeker genieten, heerlijk in eigen tuin. Prachtige plaatjes!

Liefs, Cynthia

jacqueline zei

Echt herfst en wondermooi! Maar ook wel lekker dat het nu wat kouder wordt!Zie je het al voor je met rijp?
Fijn weekend! Groeten, Jacqueline

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat een prachtige herfst tuin heb je, en dat je al die namen van de planten weet vindt ik knap hoor, ik onthoud dat nooit.
Geniet nog maar lekker ervan zolang het weer nog mee speelt :)

Lieve groetjes Mieke

Rozen van Papier zei

Wat een mooie kleurtjes voor de herfst. Die roze besjes zijn heel prachtig!

Fijne zondag!

Groeten Janny

Athomebymy zei

Zalige foto's van een prachtige tuin !!!! Ik vind het trappetje naar de straat ook wel héél erg leuk !

Liefs Petra