dinsdag 25 november 2014

Stoer versus lief





Rudolph kijkt toe hoe ik
aan het knutselen ben.

 








Rudolph heeft een warme vilten
strik om zijn nek.






Eronder hangt een oud lijstje met bol glas.
De afbeelding vond ik in een laatje;
ooit eens van internet geplukt en afgedrukt.






Ik knutselde lieve sterretjes in elkaar
van ijzerdraad en oude pareltjes.














Eerder maakte ik stoere sterren
van druiventakken en ijzerdraad.






Het brocante kapstokje heb ik in september
op een marktje gekocht.

Ik heb het geverfd met krijtverf 
(Painting the Past, kleur Gooseberry).


Zo was het:






En nu moet de kapstok het dus met een
wat gematigder kleurtje doen!






Maar waarom maakte ik die sterren?

Voor de aanstaande kerstfair in Naaldwijk op 20 december!
Daar sta ik met een kraam in de grote schuur
van de Quilthoeve (klik). 
Ik ben dus al even aan het verzamelen, 
opknappen en maken van decoraties.
 En keuzes maken...zal ik het zelf houden?
Schiet niet op hè. Ik moet streng zijn
voor mezelf, want mijn kraam moet wel 
gevuld zijn. Weet je wat, ik ga snel verder!


Groetjes en succes met alles
wat jullie bezighoudt!


Linda



22 opmerkingen:

Verie - Vestywo zei

Super mooi allemaal, Linda! Wat leuk gemaakt de sterren met parels. Veel succes met de fair hoor..

Lieve-Groetjes,
Verie

Atelier Valerie © zei

Decoratief heel mooi zo'n rendier ...
De schitterende sterretjes van parels hebben een brocante uitstraling ...
Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Onder de rieten kap zei

Wat mooi geworden, vooral die ster van parels, groetjes, Yvonne

Huys 50 zei

Oh die sterren van takjes vind ik mooi zeg !!
Leuk om te lezen dat ieder weer iets anders mooi vind hé ;-)
Ga t eens proberen toch leuk voor de Kerst.

Groetjes
Dicky Marie

Ger zei

Wat zullen er veel mooie creaties op je kraam liggen tijdens de Kerstfair.
Je parelster is zó mooi en het kapstokje zal snel een liefhebber vinden.
Jammer dat ik dat weekeind al een en ander in agenda heb staan,o.a. CD presentatie van kleindochter waarvan afgelopen zaterdag opname in muziekstudio plaats gevonden heeft.

Succes met je verdere creaties maken en sfeervolle Kerstfair!!!

Lieve groet,Ger

De Witte Lanteern zei

Je bent lekker gezellig bezig onder het toeziend oog van Rudolph. Volgens mij hangt hij dit jaar al in vele huizen, te wachten op de komende feestdagen. Ook bij mij...hihi. Wat is ie toch mooi hé. Ook je kapstokje is helemaal top! Wat een mooie kleur heb je uitgezocht, past er perfect bij.
Zo te zien gaat het helemaal goed komen met je kraam, want je maakt al de mooiste dingen...mooi dat kralen-sterretje!
Liefs, Peetje

Thuis bij Tjits zei

Zo leuk allemaal Linda, jouw kraampje trekt straks vast veel bezoekers!! Oh ja dat zelf houden herken ik zo haha;))

Succes!!

Liefs, Tjits

De Meidenmuts zei

Mooi ......Rudolf met z'n vilten strik en de ster met parels..wauw!

Groetjes Anita

Gerry zei

Je maakt leuke dingen voor de fair.
Die "paarlen" sterren zijn ook heel leuk.
En je kapstokje kreeg een mooie kleur.
Veel succes bij de voorbereidingen!

Liefs, Gerry

van alles wat in huis en tuin. zei

Oh....dat ziet er mooi uit! Ik snap dat je het zelf wilt houden!
Ik heb de sterren ook gemaakt maar....hou ze lekker zelf! Maar op een markt staan is ook leuk!
Succes er mee: het zal vast wel goed verkopen als ik dat zo zie!

groet Trijnie

Home and Lifestyle zei

Ik ben er zeker van dat Rudolf heel tevreden is over je inzet want je bent er maar druk mee! Ik wens je een hele succesvolle fair!

Liefs, Ingrid

It's me zei

Leuk hoor...!....lekker creatief ben je,...fijne avond....liefs Ria...x!

inro soor zei

wat leuk die strik om Rudolph zn nek:)
top idee die sterren, THANKS ik moest nog iets verzinnen, voor de kerk om te maken, komt zo maar even voorbijrollen, super zeg.
ik hoop dat je ze allemaal verkoopt! zal best wel leuk om te doen he? maar wel druk;-)
succes!
groetjes, Inge

Esther zei

Mooi hoor. Prachtig plaatje ook. En je kerstster van oude pareltjes is helemaal favoriet hier. Succes!
Groetjes, Esther

Danielle van Heusden zei

Wat zul jij een prachtige kraam hebben!
Het ziet er allemaal zo mooi uit!
Veel succes en plezier met de verkoop!
Liefs Daniëlle

Mirjam zei

Hoi Linda,
Zo zie je hoe makkelijk stoer en lief samengaan... prachtige sterren heb je gemaakt, ik hou er van...
Succes alvast op die fair en heel veel plezier wens ik je...
Ik snap dat hoor, dat je twijfelt over het zelf houden of niet... zou ik precies zo hebben...
Ik wens je een heel fijne avond,
Liefs,
Mirjam

Jilly Garcy zei

Wat een leuke sterren ,mijn favoriet is zeker de houten .
Heb ik ooit eens gekocht om helemaal vanboven in de kerstboom te zetten , leuk idee en goedkoop om zelf te doen .
Veel succes
Groetjes christel van Garcya's place

ineke zei

Leuk die sterren
Die zullen op de fair wel goed verkopen
Veel succes!!
Groet Ineke

eigen thuis zei

Rudolph kijkt mooi met je mee zo!! Mooie sterren heb je gemaakt en veel succes op de fair.

Liefs Gonda

Marjon zei

Prachtige sterren Linda zowel de stoere als de lieve met de pareltjes daar gaat natuurlijk mijn voorkeur naar uit...wat een super idee weer en heel veel plezier en verkoopsucces op de markt....fijne avond en lieve groet Marjon

Vief zei

Ziet er leuk uit allemaal saampjes! :)

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, ik ben wel wat laat zie ik, maar ik weet niet wat er aan de hand is op mijn Blog, maar ik zie vaak de nieuwe Posten niet aan de zijkant, heel raar.
Wat heb je weer leuke foto´s gemaakt van al die mooie dingen in je huis, ik vindt vooral de sterren van parels ontzettend leuk :)
Ben maar nier té streng voor jezelf :)
Ik wens je in ieder geval heel veel succes op de kerstfair !

Lieve groetjes Mieke