zaterdag 6 december 2014

Kerstkrans




Onlangs deed ik mezelf 

een roestige kerstkrans cadeau.

De krans lag op een tafel

bij D*idi en ik was direct verkocht!






Op, aan en in de krans hangt van alles:

een vogel, letters,



ballen en andere vormen

van armeluis zilver,






sterren en cijfers.



Ik hou van de warme kleur van roest.

Een buurvrouw zag de roestige kroon

staan bij mij op de sidetable

en kwam spontaan 

een kleinere versie ervan brengen!






In de zak van Sinterklaas

zaten verschillende afbeeldingen

m.b.v. gel medium aangebracht op 

schors en houten schijven,

gemaakt door jongste dochter.

Zo heb ik een mooi aandenken aan 

een gezellige pakjesavond

met surprises, cadeautjes 

en lekkers!

De kerstboom hebben we vanochtend

uitgezocht en is nu

aan het acclimatiseren

in onze schuur. Ik vermoed

dat dit bij velen onder

jullie ook zo zal gaan.

 Succes met optuigen!



Lieve groet!


Linda

14 opmerkingen:

What's in a day zei

Wat een stoere krans is dit Linda, een mooi exemplaar waar je alle kanten mee op kunt. Het past ook precies bij die mooie kroon die je van je buurvrouw kreeg, leuk dat ze aan je dacht!
Sint het land uit, boom erin, ha, ha, ik heb hem vanmiddag nog buiten de deur gehouden hoor, volgende week woensdag heb ik tijd om me met de boom bezig te houden.

Fijn weekend en liefs,
Eefie

Home and Lifestyle zei

Dit is inderdaad een hele mooie krans, in deze uitvoering heb ik nog nooit een krans gezien.

We hebben sinds jaren weer eens een echte boom en hadden de boom al helemaal staan, toen we de label van de boom haalden. Daar stond ook iets over acclimatiseren...handiger om dat voortaan eerst even te lezen hihi. Maar het huis is nu in een mooie kerstsfeer gehuld, de lampjes branden heel sfeervol.

Ik wens je nog een heel fijn weekend. Liefs, Ingrid

Verie - Vestywo zei

Heel mooi, Linda, vooral de kronen! Lief een zelfgemaakt cadeautje! Geniet ervan.

Lieve-Groetjes,
Verie

Onder de rieten kap zei

Wat gaaf! dit heb ik nog nooit gezien, echt heel apart en mooi bewerkt zeg! Heel veel plezier met het optuigen van je boom, ben heel nieuwsgierig!
Groetjes, yvonne

Gerry zei

Oeps, Bij de kledingwinkel Didi?
Wat een pracht exemplaar!
Straks bij je kerstboom, geweldig!
Veel plezier bij het optuigen.
Ben benieuwd!

Liefs, Gerry

Danielle van Heusden zei

Mooi! Fijn weekend.!
Liefs Daniëlle

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat een bijzondere krans, zo eentje heb ik nog nooit gezien, maar het is wel een juweeltje hoor. Leuk met al die letters, ballen en vogel erin... Je kunt er nog een paar toefjes mos in steken maar zo is hij ook al helemaal goed....
Dus jij gaat vandaag de boom al optuigen? Hier wordt dat in de loop van de week gedaan, want wij vieren komend weekend met de meiden al ons kerstfeest. Net voor kerst moet Ben weer aan het werk, dus dan vieren we het lekker weer wat eerder... En omdat we ook rekening moeten houden met agenda's van dochters en schoonzoon kwamen we op zondag de 14e... Ik krijg er inmiddels wel heel veel zin in...
Ik wens jou een heel fijne zondag, geniet van het versieren van de boom,
Liefs,
Mirjam

De Meidenmuts zei

Super leuke krans! Die je op veel plekjes kan gebruiken.

Groetjes Anita

It's me zei

Leuk gedaan...!...x!

De Witte Lanteern zei

Mooie krans. Heel apart, zo lekker verweerd met van alles eraan. En lief van je buurvrouw!
Hier ben ik net klaar met de boom. Toch weer heerlijk als ie staat, zacht fonkelend met z'n lichtjes. De kinderen genieten van de sfeer en ik ook. Nu kan ik de komende dagen in de rest van het huis aan de gang. Lekker kerstmuziekje erbij...wat is het toch genieten deze dagen!
Liefs, Peetje

lien zei

Wat een aparte krans, past helemaal bij jou! Geniet van alle kerstvoorbereidingen!!

Algodão Tão Doce zei

Amei conhecer o seu blog, já fiquei por aqui!!!Achei maravilhoso!!!
Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
Siga-me e pegue o meu selinho!!!

Obrigada.

Beijos Marie.

van alles wat in huis en tuin. zei

stoere krans hoor! Ik zag afgelopen week op instagram een krans van prikkeldraad, haha!
De foto's zijn idd een mooi cadeau! Ik heb er voor Sinterklaas 2 weken over gedaan.....verschillende spullen er voor gekocht....en het is mislukt!
We hebben de mislukte spullen wel gegeven met het verhaal erbij maar proberen het nog wel eens!

groetjes Trijnie

Fuchsiaantje zei

Hallo Linda, nou dat is wel een heel aparte kerstkrans, en ook heel mooi. Die zal wel een ereplaatsje krijgen met kerst. Ik wens je nog een fijne week en groetjes van mij, Riet.