vrijdag 12 december 2014

Kleine aankopen




Ik kon het niet laten;
op een kleine Kerstfair
kocht ik kleine spulletjes,


zoals dit metalen plaatje
met een prentje.



(O, en je ziet net nog links op 
de foto drie hoge oude bakvormpjes.)


Ik nam en passant drie
bewerkte bakvormpjes mee
in verschillende vormen.





Een close-up van het ovalen vormpje:

 



Behalve een grote Nordmann-spar heb ik drie
verschillende mini kerstboompjes aangeschaft.


Dit is er een van:





In de binnenrand van de pot
stopte ik bakpapier en de 
grond werkte ik weg onder sphagnum.

 

In mijn volgende post volgt meer 'kerst'.

Fijn weekend voor jullie allemaal!

Liefs, Linda


x
xxx
xxxxx
x

15 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De bakvormpjes zijn niet alleen mooi maar ook origineel! En met een simpele tak heb je er ook heel gauw een paar mini boompjes bij.

Fijn weekend!! Liefs, Ingrid

Mirjam zei

Hoi Linda,
Dat heb je heel slim opgelost, de rand van zo'n pot is nooit leuk om te zien, en met bakpapier is dat mooi weggewerkt.
Wat een mooie bakvormpjes heb je gevonden zeg... juweeltjes...
Heerlijk hè, als de kerstversiering weer gedaan is.. ik geniet hier ook zo van deze sfeer...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Liefs, Mirjam

eigen thuis zei

Mooi zijn die bakvormpjes zeg! En schattig zo'n klein kerstboompjes. Gezellig hè, als alles weer in kerstsfeer komt. Geniet van het weekend.

Liefs Gonda

De Witte Lanteern zei

Leuke 'kleine' aankopen. Geven net zo goed 'groots' plezier!
Je boompje vind ik ook heel leuk 'verpakt' in bakpapier. Goede tip om dan toch nog wat mos bovenop te doen.
Heerlijk sfeertje!!
Liefs, Peetje

Het Moonhuis zei

Erg leuk allemaal!!

Liefs Monica

inro soor zei

lief!
maar hoe heb je die vormpjes toch op je spiegel gedaan???
groetjes, Inge

Ger zei

Klein maar fijn en heel sfeervol.

Altijd leuk om met bakvormen groot of klein te decoreren voor kerst.

Ik ga volgende week beetje kerstsfeer in huis aanbrengen,zat vanmiddag het kleine kerstboompje wat al van vorige kerst buiten staat in oude zinken emmer eens te bekijken en vatte het plan op dat het dit jaar binnen mag staan met enige aankleding paar oude klemmetjes met kleine kaarsjes.

Geniet tijdens je voorbereidingen en van het resultaat en fijn weekeind!!
Liefs,Ger

Fuchsiaantje zei

Hallo Linda, wat zijn je bakvormpjes mooi en na de feestdagen kun je ze weer gebruiken om in te bakken? Nog een fijn weekend en groetjes van mij, Riet.

It's me zei

Leuk hoor....!...liefs van mij Ria...x!

Onder de rieten kap zei

Die bakvormpjes zijn echt heel mooi, en zo op die spiegel zijn ze echt schitterend en heel origineel, hele mooie sfeer!
Groetjes, yvonne

What's in a day zei

Wat heb je originele spullen gekocht, die bakvormpjes zijn heel erg leuk!
Gezellig zo met die takken in je huis, een mooie sfeer, heerlijk is dat in de decembermaand!

Lieve groetjes, Eefie

Marjon zei


Wat een leuke bakvormpjes Linda...ik ben er echt helemaal weg van...heb je de medaillons er zelf op gemaakt...zo leuk en ook kleine kerstboompjes zijn prachtig...ben heel benieuwd naar de rest...fijne 3e Advent....lieve groet Marjon

Sober en Stijl zei

Schattig die mini boompjes!

Esther zei

Wat een schattige miniboompjes! En leuk gedaan met het bakpapier. Ja, die kerstfairs... er zijn zoveel leuke dingen dat het moeilijk is zonder iets terug te komen. Je bent goed geslaagd.
Groetjes, Esther

Marieke Kromme zei

Wat een allerschattigst miniboompje, echt leuk! Mooie aankopen heb je gedaan! Kan het ook nooit laten iets mee te nemen, al is t maar wat kleins hihi.

Fijne dagen alvast.
Liefs Marieke