vrijdag 19 december 2014

Nog meer kerst




Deze hertjes staan normaal gesproken
onder een stolp, maar voor
de foto mochten ze er even onder
vandaan. Zo zien we ze beter.






 De hertjes zijn nieuw;
dat kunnen we niet zeggen
van deze kerstballen.






Ik heb ze na ons trouwen aangeschaft en dat is
alweer meer dan 28 jaar geleden(!). Vallen ze
dan onder 'brocante kerstballen'? ;-)
Ze lagen/liggen in plastic vakjes,
dat is dan wel weer een gevalletje jammer.


De ballen heb ik onder een glazen stolp
gelegd. Die heb ik bij de kringloop gevonden.
Ik ontdekte daar ook het oude tinnen bord,
waar vroeger wel heel heftig
uit gegeten is (aan de sporen te zien).


En eindelijk heb ik de witte kunstschaatsen
teruggevonden op zolder, helemaal
ver weg verscholen in een hoek. Ze
waren al een aantal jaren spoorloos (gewoonweg
niet goed genoeg gezocht, oké).






Ik heb ze op mijn oude schilderstrapje
gezet. Ernaast hangt een
toef groen, deels uit eigen tuin
(en zie daar ook weer de elzenkatjes).


Ondertussen ben ik aardig in de weer
om alles in orde te hebben voor morgen; dan sta ik
 op de Kerstfair
bij de Quilthoeve in Naaldwijk.
Ik knapte weer wat meubeltjes op,
verzamelde allerlei spullen,
maakte kerststukjes en freubelde verschillende
handige hebbedingen in elkaar,
zoals dit notitieboekje:






Misschien tot morgen dan?
Van 10.00-16.00 uur!


Zo niet, dan wens ik jullie alvast hele mooie dagen toe!
 Mét een zonnetje erbij (letterlijk en figuurlijk),
 wel zo gezellig.



Lieve groet,


Linda

x
xx
xxxxx
xxxxxxx
x




18 opmerkingen:

inge van der sanden zei

Leuk die hertjes...
Voor jou ook fijne dagen.

Groetjes,
Inge, my choice

Atelier Valerie © zei

Zo een gezellige sfeervolle winterse hoekjes ...
Ik wens je hartverwarmende Kerstdagen
en een liefdevol, gezond en creatief 2015 ...
Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

Verie - Vestywo zei

Heel mooi allemaal, Linda! Je hebt inderdaad brocante kerstballen. Super leuk dat je ze zo lang bewaard hebt. Geniet ervan.

Lieve-Groetjes,
Verie

De Meidenmuts zei

Mooie kerstdecoratie's!
Jij ook...fijne dagen.

Groetjes Anita

Esther zei

Fijne fair, fijn weekend, fijne kerstdagen!

Nancy Blaauwgeers zei

Heb me laten vertellen dat als er een puntje onder aan de kerstballen zit, het dan echt hele oude zijn. Vaak hebben ze ook van die gladde buisjes waar het ophangringetje in zit. Maar deze zijn toch ook prachtig? En ook oud vind ik.
Veel plezier op de markt morgen. Groetjes, Nancy

De Witte Lanteern zei

Lekker sfeertje. Leuke hertjes. Heb ze nl ook, hihi. En ook onder een stolp...
Veel plezier met de fair! Komt vast goed, jij hebt zoveel leuke ideeën.
Fijne kerstdagen en een prachtig 2015!
Liefs, Peetje

What's in a day zei

Wat is het allemaal weer sfeervol Linda, je hertjes zijn zo lief, mooi is zoiets toch.
Leuk je stolp met je mooie toef erbij, prachtig om in eigen tuin te shoppen en dan zoiets moois te maken.
Veel plezier op de fair.

Liefs, Eefie

Het Moonhuis zei

Fijne dagen en succes op de fair morgen!!

Liefs Monica

van alles wat in huis en tuin. zei

Veel plezier morgen en geniet van de feestdagen!

groet Trijnie

Home and Lifestyle zei

Heel veel succes op de fair, Linda. En dan thuiskomen in een huis dat is ondergedompeld in een mooie kerstsfeer.

Liefs, Ingrid

inro soor zei

ohh je hebt het weer heel gaaf! leuk gedaan!
en tussendoor ook nog va alles maken, stoer zeg, heel veel succes!!!
groetjes, Inge

Onder de rieten kap zei

Ziet er weer supermooi uit allemaal, heel veel succes op de fair!
Groetjes, Yvonne

Marjon zei


Hallo Linda...wat mooi weer allemaal en ik ben ook op zoek naar een oude stolp maar hoe leuk met dat tinnen bord eronder...super zeg....veel plezier morgen en fijne kerstdagen en heel veel geluk en gezondheid voor 2015...liefs Marjon

Johanna betuwe zei

Mooi hoor al die frobels,

Ik wens je hele fijne Kerstdagen en een Gelukkig en bovenal GEZOND nieuw jaar 2015 !
Lieve groet Johanna
Elfies Home

Marian zei

Leuk die hertjes...en zulke schaatsen liggen hier ook nog ergens op zolder.
...oojee..is dat ook al zo oud dat het binnengehangen kan worden ;)...jullie fijne kerst dagen en een fantastisch 2015

Housebythewaterhole zei

Mooie herten,vast mooi onder een stolp,
leuk idee kan ik straks even de berging induiken
en gaan rommelen ...haha...
Ik wens voor jouw en je familie een héél Fijne Kerst
en een Gelukkig Nieuwjaar en een goeie gezondheid
in 2015 !!
Fijne zondag nog
Liefs Kathy

Rozen van Papier zei

Wat ene mooie Kerstversieringen. Schattig die hertjes en ook de Kerstballen zijn heel mooi!
Fijne Kerstdagen gewenst,

Janny