maandag 19 januari 2015

Waardevolle krijgertjes




Mijn buurvrouw gaat (helaas) verhuizen, 
'dus' is ze aan het opruimen geslagen.
Ze bedacht dat dit grote ronde gehaakte kleed
wel iets voor mij zou zijn 
en dat is het zeker!
Een waardevol aandenken
aan een lieve gezellige buurvrouw...
 Gelukkig gaat ze het dorp niet uit!


 

Ik kreeg nog zo'n waardevol geschenk.
Mijn ex-collega/vriendin
gaat niet verhuizen, maar is gewoon
lekker aan het ruimen.
Dat kan natuurlijk ook!
Deze ovalen schaal is het laatste overgebleven deel
van haar servies van 55 jaar oud.
Nou, deze wilde ik graag hebben;
het heeft nu meer waarde voor mij
dan dat ik de schaal in bijvoorbeeld
de kringloop had gevonden...








Ik kan het niet laten om jullie 
mijn wel heel enthousiast bloeiende kerstroos
(Helleborus) te laten zien.









Allemaal zonnetjes voor jullie!


Linda


15 opmerkingen:

Marjon zei


Hallo Linda...doen de mensen iets weg, dan denken ze altijd aan mij...en zo krijg ik vaker leuke spulletjes...die van jou zijn geweldig, prachtige sprei en de schaal is super...en je Helleborus...zo mooi....fijne avond en lieve groet Marjon

It's me zei

Wat een mooie bijzondere kadoos....en hier staan ze ook vollop in bloei...prachtig...!!....liefs van mij...x!

De Witte Lanteern zei

Wat is dat heerlijk boffen om zo'n mensen te kennen die jou dus goed kennen ;-)) en weten dat hun spulletjes goed terecht komen. Met die sprei kun je straks de buitentafel leuk aankleden voor een gezellig kopje koffie/thee met je ex-buurvrouw. En dan serveer je wat lekkers op deze prachtige schaal...
Je Helleborus heeft het ook al zo naar z'n zin bij je, hij bloeit prachtig!
Fijne week!
Liefs, Peetje

Home and Lifestyle zei

Niet gezellig dat je buurvrouw uit de straat vertrekt, wel lief dat ze aan jou gedacht heeft en jou een mooi aandenken aan jullie buurvrouwentijd heeft geschonken. De schaal is ook mooi. De helleborus in onze tuin is meestal rijkelijk laat, er is hier nog geen bloem te bespeuren. Bij jou staat ze er prachtig bij.

Liefs, Ingrid

van alles wat in huis en tuin. zei

Dankjewel voor de zonnetjes voor vandaag: blue monday! (haha.....nou daar heb ik geen last van hoor.)
Leuk dat mensen aan je denken wanneer ze wat wegdoen hè: zo kom je nog eens aan mooie spulletjes met herinneringen!

groet Trijnie

inge van der sanden zei

Mooie spulletjes heb je gekregen...leuk dat ze aan jou denken.
En die Helleborus...zo mooi, maar hier doen ze het toch niet zo goed als die van jou...mooi hoor.

Fijne Avond,
Inge, my choice

Gerry zei

Leuk als je zo van dierbare mensen om je heen een leuk aandenken krijgt. Zowel de sprei als de schaal zijn prachtig.
En je helleborus is prachtig. Die van mij heeft ook knoppen die binnenkort wel open zullen gaan. En die ik in december in huis had staan staan koel om de warmte af te wennen en dan gaan ze ook naar het balkon.
Geniet er van, Linda!

Liefs, Gerry

Het Moonhuis zei

Super hoor je cadeaus.
Mijn helleborus bloeit ook zo mooi buiten, daar kan ik zo van genieten!

Liefs Monica

Housebythewaterhole zei

LInda, wat leuk dat je die schaal krijgt,
ik begrijp wat je bedoelt...een héél mooi aandenken
telkens als je de schaal gebruikt !
Helleborus is toch héél mooi hé...
fijne dag nog
liefs Kathy

ineke zei

Lief!
Ik koester de gekregen "oude spullen" met heel veel liefde
Vooral als ik weet dat het van moeders van mijn vriendinnen is geweest en ik het dan mag hebben omdat ik er zo van houd
Fijne dag Ineke

Verie - Vestywo zei

Heel mooi, linda! `k Zag het plaatje al voorbijkomen op fb, echt heel leuk! Geniet ervan.

Lieve-Groetjes,
Verie

Onder de rieten kap zei

Wat lief dat ze aan jou dachten! Dan heeft iets ook echt waarde als je het op die manier krijgt, dan is het je gegund! Bedankt voor je zonnetjes, genieten hoor wat bloeit ie prachtig!
Groetjes, Yvonne

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat een prachtig gehaakt kleed kreeg je van je buurvrouw. Wat lief dat jij die mag hebben. Dat is een heel mooi aandenken. En bij jou zal hij niet in een kast worden weggestopt, dat is zeker...
Ook de schaal die je mocht krijgen is heel erg mooi. Wat een juweeltje...
Wat bloeit die Helleborus prachtig zeg. Enorm hoeveel bloemen daar aan zitten.
Ik wens je een heel fijne dag,
Liefs,
Mirjam

lien zei

Wat een mooie cadeautjes heb je gekregen van je buurvrouw! Ze weet vast dat het nu in goede handen is bij jou!

Sober en Stijl zei

Wat leuk dat ze aan je denken, ze weten wat je mooi vind :-)