dinsdag 3 februari 2015

Oud en nieuw




Nee, ik loop niet achter
en ook niet voor;
ik heb het over vondsten!



Nou is het nog maar de vraag of deze pot 
in de kleur terra
wel zo oud is, maar ik vond 'm te leuk
om te laten staan bij de kringloop.






Dit kruikje nam ik en passant ook maar mee.
 Het lijkt wel wat beboterd, 
zoals dat zo mooi heet bij servies.










Vlakbij op de grond ligt een nieuw rond kleedje
van jute. De kleur komt dicht
bij de kleur van de pot, ton sur ton zeg maar.










En wie staat er op het kleedje?
Juist, madame S., jullie kennen haar 
inmiddels vast wel.
Heeft zij tenminste ook lekkere warme voetjes.





Een mooie dag!


Lieve groeten,

Linda


26 opmerkingen:

Gerry zei

Mooie combinatie, Linda!
Een mooi vloerkleedje, staat echt mooi met de paspop erop.
Ik ben ook helemaal fan van potten, maar de combinatie is zo helemaal goed!
Nog een mooie dag!

Lieve groet,
Gerry

Brenda Schneider zei

Je hebt weer leuke vondsten gedaan bij de kringloop, het staat ook mooi bij elkaar.
Groetjes Brenda

crochetcookingandmore zei

wat een mooie vondst!!

Atelier Valerie zei

De vondsten passen zo bij elkaar ...
Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Nancy Blaauwgeers zei

Dat bruine kruikje had ik ook nket laten staan hoor. Die is echt hartstikke leuk, ook al is die misschien niet zo heel oud. Groetjes, Nancy

Thuis bij Tjits zei

Leuke kringloopvondsten Linda! Ik vond op onze laatste vakantie in Frankrijk ook zo'n mooie bruine pot, helaas heb ik ze bij onze kringloop nog nooit gezien.

Liefs, Tjits

De Witte Lanteern zei

Leuke vondsten. En of ze echt oud zijn of niet, maakt eigenlijk ook niet uit. Jij hebt er plezier aan en dat is wat telt.
Liefs, Peetje

Home and Lifestyle zei

Je was er weer op het juiste moment, Linda. De bruine pot was bij mij ook meegegaan. Laatst zag ik bij de kringloop een lager maar ook iets breder exemplaar, die jammer genoeg te zwaar beschadigd was. Met de vele potten die ik al heb, ga ik toch maar een beetje eisen stellen...anders wordt het te vol hier in huis.

Maar jij hebt in ieder geval goede zaken gedaan.

Liefs, Ingrid

Marjon zei


Je potten zijn erg mooi hoor en maar goed dat je ze meegenomen hebt...altijd leuk...en madam S..jij hebt een echte...zo mooi....fijne avond en lieve groet Marjon

van alles wat in huis en tuin. zei

Mooie vondsten heb je gedaan: soms heb je geluk!
Vooral de bruine vind ik mooi en of ie nou oud of minder oud is maakt toch niks uit! Als je 'm maar mooi vind!

Groet Trijnie

Esther zei

Wat kun je dan blij zijn, met een paar mooie dingen uit de kringloop. Goeie vondsten!

Jacqueline Sybesma zei

Mooie oude spullen! Heerlijk zulke vondsten....ik kan daar ook altijd van genieten! Die beboterde kan vind ik echt prachtig! Fijne week! Groeten, Jacqueline

Bonjade zei

Wat een pracht vondsten......
Vind die donkere pot echt super.
Mooi om bijv. een olijfboompje in te zetten......

En het kleedje....echt leuk.

Fijne avond

Liefs

It's me zei

Mooi hoor...wowww wat een mooie pot zeg...!liefs van mij...x!

De Meidenmuts zei

Mooie vondsten...of hij nu oud is of nieuw. Mooie combi met het jute kleedje.

Groetjes Anita

Het Moonhuis zei

Zeker leuke vondsten, wat kun je daar dan blij mee zijn hè?

Liefs Monica

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat een prachtige spullen heb je gevonden bij de kringloopwinkel. Ach en soms maakt het ook niet uit of iets echt oud is, als je het mooi vind en als je er een goed gevoel bij hebt, dan is het ook gewoon goed.. Want daar gaat het toch allemaal om? Het staat weer prachtig bij je en dat kleedje onder de voeten van de pop is ook super...!
Ik wens je een heerlijke dag,
Liefs,
Mirjam

Danielle van Heusden zei

Prachtige vondsten! Het blijft leuk hè! :)
Liefs Daniëlle

Onder de rieten kap zei

Wat een mooi setje samen, ik vind het een prachtige combinatie!
Veel liefs, Yvonne

Huize Kip Kakel zei

Mooi je potten, ik heb pas zo'n terra pot gewoon met muurverf geverfd...en ik vind het prachtig geworden!
Maar in de originele staat zijn ze natuurlijk ook erg mooi ♥

Sober en Stijl zei

Leuke set zo samen! je moet het altijd maar net treffen bij de kringloop, ik ben er vandaag even geweest en ook wel wat gevonden.

Bloom in Passion zei

Wat een mooie vondsten! Zo'n vaas heb ik er ook gevonden , alleen wat kleiner. Kon het ook niet laten liggen. Prachtig dat kleedje ook!Ik ga vandaag ook maar weer eens kijken. Lieve groet Pauline

What's in a day zei

Je madam geniet in ieder geval van een mooi kleedje, met deze kou niet te versmaden:)
Wat zijn je kruiken leuk, deze vondsten zijn de leukste, hier kunnen we wel wat mee! Waarom andere mensen dit weggooien begrijp ik nog steeds niet, maar ja daarom snuffelen wij ze weer op.

Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog!!

Lieve groetjes, Eefie

ineke zei

Prachtige vondst
Ik ben ook dol op de kringloop
Heb er in de loop der tijd al heel wat moois gevonden
Groet Ineke

Gezellig dat je vaak reageert op mijn blog
Rolina brocante wonen

Rozen van Papier zei

Het kleedje staat mooi aangekleed bij de pop en de vazen kleuren er ook prachtig bij!

Groeten Janny

Marian zei

Mooie potten-kruiken ...wat zouden die kringlopen toch zonder ons moeten...al vind ik dat er ´bij jullie´ mooiere en leukere dingen te vinden zijn dan hier, al had ik vorige week weer wel eens geluk...na heel lange tijd...