donderdag 5 maart 2015

Gelukkig hebben we de foto's nog...




...van deze kom...










Even beetje balen deed ik wel...



  Ik heb deze kringloopvondst
al eens laten zien op mijn blog.

Ik had de kom afgewassen
en wilde 'm terugzetten op
mijn o zo fraaie brocante krukje
in de vensterbank,
maar op de een of andere manier
lukte dat niet.

Zoiets gebeurt nou niet of weinig
met spullen, die je zat bent
(hebben jullie dat ook?).
 





Nog even een blik op mijn overvolle kast.
Dit zag ik vanuit mijn stoel
bij het raam waar ik een bakkie
zat te doen en te
smullen van die heerlijke
binnenkijkers in
de laatste Ariadne at Home Brocante.

 




Lieve groeten!


Linda





19 opmerkingen:

Gerry zei

Ai, een beetje jammer is dat wel, want het was een mooie schaal.
Hopelijk vind je nog een keer een nieuwe.
En die Ariadne is een snoepje, ik heb haar ook al in huis.
Wens je nog een fijne dag!

Lieve groet,
Gerry

Danielle van Heusden zei

Ah wat balen zeg!
Inderdaad gebeurd dat altijd met spullen waar je helemaal blij mee bent:(
Hopelijk vind je nog eens zoiets;)

Fijn weekend alvast!
Liefs Daniëlle

De Witte Lanteern zei

Dat is zeker balen! Kon je dan maar met een knip van je vingers de tijd stop zetten...Ik krijg ook altijd dat gevoel dat dit meer gebeurd met spullen waar je zuinig op bent.
Je hebt een prachtig uitzicht op je eigen brocante-huis als je daar zo lekker zit. Zonnetje op je kan, lekker bakje koffie en je favoriete tijdschrift...mwaah, kun je wel aan wennen...Geniet ze!
Liefs, Peetje

Huize Kip Kakel zei

Wat jammer, het was echt een mooie!
Wel weer een excuses om wat nieuws te zoeken...
Ik vond de brocante ariadne ook al zo leuk, eindelijk weer eens genieten van mooie binnenkijkers...

WEERspiegeling zei

he bah, dat is balen! Misschien heb je nog een leuk alternatief in de kast ergens?
De Ariadne Brocante is inderdaad geweldig mooi deze keer, ik blijf 'm steeds weer pakken.
Fijne dag nog.

Atelier Valerie zei

Wat een pech is dit nu niet ...
Zo'n mooie brocante kom ...
Hopelijk kom je op een dag er weer eentje tegen ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Ger zei

Ach....wat heb ik met je te doen,jammer van je mooie oude terrine. Wie weet komt het gezegde ' scherven brengen geluk' wel snel uit en kom je een ander exemplaar tegen.
Heb zulk soort pech al menig keer gehad zelfs met een antieke staande Engelse klok die voorover viel toen ik mijn evenwicht verloor tijdens het ramen wassen en me aan de klok vast wilde grijpen die dicht bij me stond, toen ik de ravage overzag kon ik het niet geloven en heb in mijn arm geknepen in de hoop dat ik droomde en wakker zou worden. Maar gelukkig heb ik al lang weer een andere mooie klok uit Engeland. Zo te zien ging jij niet bij de pakken neerzitten en genoot van je bakje troost en mooi magazine.
Liefs Ger

Home and Lifestyle zei

Ohhh, wat zonde zeg. Kan mij voorstellen dat je ter plekke even flink hebt staan balen. Dat dat juist hiermee moest gebeuren. Je hebt gelukkig veel servies in de kast staan, maar toch.

Liefs, Ingrid

van alles wat in huis en tuin. zei

Oh....wat jammer! En het was nog wel zo'n mooie! Ik snap dat je heel erg baalde, moet je nu van jezelf weer op zoek naar een nieuwe oude?

groet Trijnie

Mirjam zei

Hoi Linda,
Ach wat jammer nou, van die mooie schaal. Nee, dat gebeurt nou nooit met die spullen die je maar al te graag eens zou willen vervangen... maar ja... niets aan te doen. Scherven brengen geluk moet je maar denken...
Ik moet wel lachen bij de foto van jouw 'overvolle' kast. Het lijkt onze kast wel, die ziet er ook zo uit... propvol!!
Fijne avond,
liefs,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

Zo jammer!! Inderdaad gebeurd dit altijd met spullen die je liever niet kwijt wilt! Nu dus op zoek naar een mooie vervanging:)

Liefs, Tjits

What's in a day zei

Dit overkomt jammer genoeg, iedereen wel een keer en wat baal je dan...jij zult ook flink gemopperd hebben dat juist die schaal aan diggelen viel... op zo;n moment zou ik het liefst een andere schaal pakken en die er achter aan gooien:)
Gelukkig had je nog even een genietmomentje met je Ariadne, zo leuk, ik heb hem ook, en je mooie kast.

Lieve groetjes, Eefie

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat vervelend zeg als zo iets gebeurd, ik heb dat ook vaker hoor, en ALTIJD met spulletjes die mij dierbaar zijn en natuurlijk nooit met dingen die je zat bent of gewoon nieuw kunt kopen....hopenlijk brengen deze scherven je héél veel geluk :)

Lieve groetjes Mieke

Het Moonhuis zei

Ooh balen is dat he, ik heb dat eens gehad met een Regout terrine, bij het terugzetten liet ik de deksel stuk vallen, ik kon wel huilen. Ik had er veel geld voor betaald, hopelijk viel dat bij jou wel mee ;-)

Liefs Monica

inge van der sanden zei

Goh...wat jammer zeg...zonde.
Maar je weet wat ze zeggen...scherven brengen geluk, maar toch blijft het jammer.

Groetjes,
Inge, my choice

ineke zei

Wat jammer…
Had het laatst met een mooie oude snoeppot van de kringloop
Onder het afdrogen gleed de pot zo uit mijn hand
Ik had niets eens een foto
Groet Ineke

Nelleke Hobby zei

Wat een pech.... Kan me voorstellen dat je niet blij was.
Zo´n overvolle kast herken ik helaas ook.
Daar heb je vast iets anders in gevonden om op het krukje neer te zetten.
Alvast een fijn weekend.
Groetjes,
Nelleke
(http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/)

A place for my home zei

Ohh wat balen Linda!! Op zo'n moment zou je toch even snel terug in de tijd willen..

Hopelijk kom je zo'n kom nog eens tegen en kan die de vorige een beetje vervangen.

Fijn weekend!

Liefs, Cynthia

SisustEllen zei

Greetings and hugs from your newest follower from Finland<3