maandag 16 maart 2015

Give away!





Liefhebbers gezocht
voor een speciale give away!


Het gaat om een kunstdruk
van 30 x 30 cm
(gedroogde bloem).






Deze kunstdruk heb ik besteld bij
 Posters.nl, een onderdeel

Hiervoor heb ik in september van het afgelopen jaar
een review geschreven over 
de foto op hout (klik). 




 

Ik mag van Posters.nl een kunstdruk
van de gedroogde bloem verloten onder mijn bloglezers.






De kunstdruk, gemaakt van heel stevig papier,
kan je naar wens inlijsten.
Ook dit is mogelijk bij Posters.nl.
Je kan nog veel meer
bestellen bij deze site, zoals
o.a. fotobehang en wandplaten.


Het mooie van deze kunstdruk is,
dat het lijkt of je de spullen
er zo af kan pakken en heel leuk:
de Franse teksten.


Wat moet je doen om deze 'fleur séchée'
te winnen?


Laat me het weten door een reactie te geven
op dit blogbericht of stuur me een mailtje.

Alle lezers mogen een poging wagen.
Als je een eigen blog hebt, vind ik het
fijn wanneer je daarop een link plaatst 
van deze give away d.m.v. de bovenste foto.


Zelf zal ik aan deze give away
iets toevoegen.
Wat dat is, blijft
nog even een verrassing!


Meedoen kan t/m zondag 29 maart a.s.

Ik hoop op veel enthousiasme,
we gaan het zien!


Lieve groet,


Linda


 



14 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk dat je zo'n mooie kunstdruk mag
weggeven, ik wil heel graag meedoen!
Ik heb zelf geen blog, maar lees het jouwe
altijd met veel plezier.
Succes en groetjes, Betsy

De Witte Lanteern zei

Het is echt heel goed kijken waar de canvas begint en eindigt! Heel apart. Mooi met die Franse teksten erbij...
Ik gun 'm aan iemand die er een mooi plekje voor heeft. Die zal er heel blij mee zijn. Succes! Leuk dat je 'm zomaar mag weggeven!
Liefs, Peetje

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een mooi kunstwerk en leuk dat je iets weg mag geven!Ik denk dat er wel veel gegadigden zullen volgen.....
Ik doe graag mee!

groet Trijnie

Johanna betuwe zei

Mooi hoor daar maak je vast iemand heel blij mee !
Lieve Groet Johanna Elfies Home

It's me zei

Echt Zo leuk!...ik doe graag mee...liefs Ria...x!

Ger zei

Ben er zeker van dat er genoeg liefhebbers zich zullen aanmelden voor deze prachtige give away.
Daar ik het niet echt vind passen bij mijn andere verzameling aan oude ingekleurde gravures,etsen etc. die al jaren in huis hangen doe ik niet mee.
Wens iedereen veel geluk bij de verloting en plezier van deze mooie kunstdruk!!!

Lieve groet,Ger

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat een prachtige kunstdruk, die Franse teksten maken het heel bijzonder !
Heel graag doe ik mee en een plekje heb ik er zeker voor, ik heb de Link op mijn Blog geplaatst :)

Lieve groetjes Mieke

ineke zei

Wat een leuk idee en erg aardig dat je dit mag weggeven
Ik doe graag mee

Groet Ineke

Marian zei

Ow wat leuk!!! natuurlijk wil ik ook meedoen...alleen zal het een paar daagjes duren eer ik een link op mijn blog kan maken...is dat erg?

Anoniem zei

Wat mooi! Als biologiedocente gaat mijn hart hier wel sneller van kloppen! Ik doe dus graag mee.

Groetjes Annemiek

Rozen van Papier zei

Het ziet er heel mooi uit, knap gedaan.
Veel succes met de giveaway,

Groeten Janny.

Loraine Living zei

Geweldig, ik zie het! Ik heb ook even 'geklikt' wat een aanrader. Dit is ook zo'n mooie foto.
Ik ben gek op de tinten in deze print en doe graag mee.
Een fijn lente weekend, groetjes Diana

Sylvia zei

Bedankt voor je fijne reactie op mijn blog :-)
Wat een prachtige kunstdruk !
Zelf doe ik niet mee aan giveaways maar iemand gaat er zeker heel blij mee zijn ...
Fijne zondag,
Sylvia

Marjon zei


Wauw Linda, dit is echt een leuke give-away wat een geweldig idee zo'n kunstdruk op dik papier...ik vond de houten ook al heel mooi. Ik had dit bijna gemist...dus ik hoop dat ik nog mee kan doen en ik zal de foto op mijn blog plaatsen...lieve groet Marjon