woensdag 25 maart 2015

Houten badrek




Het was alweer vorig jaar 
 juni, dat ik op een fair
 dit houten badrek
op de kop tikte.
 Tijd om het eens te laten zien!






Handig om er allerlei spulletjes op te decoreren.






Ik vind de pen-en-gatverbindingen
mooi, zoals op de foto hierboven goed is te zien.






Het bad wordt zelden of nooit gebruikt,
dus ik kan er van alles op kwijt
zonder het steeds weg te hoeven halen.











Wil je nog meedoen aan de give away?
Dan kan je je opgeven t/m zondag 29 maart a.s.!
Zie mijn vorige bericht.



Lieve groet!


Linda






18 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat is een mooi badrek, Linda. Hier is de douche ook veel populairder dan het bad, dus wat dat betreft zou zo'n rek hier ook prima kunnen. Het maakt de badkamer heel sfeervol zo.

Liefs, Ingrid

Huize Kip Kakel zei

Wow..mooi!
Maar ja, hier douchen er iedere avond 5 in het bad, dus voor mij geen goed idee!
Leuk om zo de badkamer op te leuken♥

De Meidenmuts zei

Mooi badrek! Ons bad word regelmatig gebruikt en het badrekje moet er steeds af. Maar ik hou vol en haal het niet weg! Het staat veel te mooi! :))

Groetjes Anita

Secondhand & Sober zei

Zo'n houten rek kleedt het mooi stoer aan!

liefs,
mandy

van alles wat in huis en tuin. zei

Mooi met die pen/gatverbinding! Je kunt er idd veel op kwijt en iedere plek erbij in een badkamer is meegenomen!

groet Trijnie

It's me zei

Leuk hoor Linda.....liefs van mij...x!

Het Moonhuis zei

Leuk zo'n badrek en inderdaad als je het bad toch maar zelden gebruikt, kun je het bad maar beter mooi decoreren ;-)

Liefs Monica

De Witte Lanteern zei

Dat is ook een hele mooie!
Hier zou dat niet handig zijn, want hier wordt ook elke dag gedouched in bad. Als de badkamer gerenoveerd wordt gaat het bad ook als eerste eruit om plaats te maken voor een inloopdouche.
Aan een kant wel jammer, want een bad geeft wel meer een nostalgische sfeer...maar ik voel me na het schoonmaken van dat bad ook vaak 'nostalgisch' hihi...
Liefs, Peetje

Atelier Valerie zei

Gezellig ... uitgebreid in bad met zo'n fantastisch mooi houten badrek ...
Leuk om ermee te decoreren ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Gerry zei

Wat een mooi en stoer badrek, Linda!
En als je je bad toch niet gebruikt kun je het rek zo ook ten volle benutten en decoreren.!
Veel plezier ervan!

Lieve groet,
Gerry

Onder de rieten kap zei

Oh wat een prachtig rek is dit! Ja, hier zou ik ook als een blok voor vallen!
Veel liefs, Yvonne

Marjon zei


Dit is een prachtig badrek Linda...heel erg mooi dat verweerde hout en zo leuk gestyled...Ik had vroeger een bad en was helemaal verzot op zo'n badrekje...het is er niet van gekomen en helaas heb ik nu geen bad meer. Ik ga snel je andere post lezen want die heb ik weer gemist....lieve groet Marjon

ineke zei

Erg gezellig zo op het bad
Prachtige foto's

Groet Ineke

lien zei

Wat een mooi rekje! Ik ben dol op badderen, dus zie het helemaal voor me, kopje thee erbij, een leuk blad....oh wil ik ook!

inge van der sanden zei

Komende Winter gaan wij onze badkamer aanpakken, er komt een bad in...en ik weet zeker dat ik er ook zo'n mooi badrek op wil hebben.
Heel sfeervol.

Groetjes,
Inge, my choice

Ger zei

Mooi badrek en jij weet er ondanks dat je het niet nodig hebt tijdens het badderen toch een functionele draai aan te geven door er mee te stijlen,het oog wil ook wat.

Groetjes,Ger

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat een mooi stoer badrek met een prachtige uitstraling en je hebt het heel leuk gedecoreerd.
Bij ons is het bad ook meer voor de sier, wij douchen altijd, dus mijn bad is ook mooi gedecoreerd zonder dat ik het telkens met wegnemen.
Ik wens je een heel fijne weekend :)

Lieve groetjes Mieke

What's in a day zei

Met zo'n badrek is je badkamer op slag heel sfeervol, heel leuk om mee te decoreren, al zou manlief zeggen, aan de kant die rommel:) want ik moet erbij:) maar ook dat zou ik er voor over hebben hoor.
Je hebt geboft dat je het toen op de fair vond Linda.

Mooi weekend en een lieve groet, Eefie