maandag 13 april 2015

Bijkeuken




Ik laat vandaag eens wat foto's
zien van mijn bijkeuken.

Nog niet eerder gebeurd,
hoewel ik daar weleens foto's
maak van spullen
vanwege het licht.



De wanden zijn geverfd in een lichtgroene tint,
die overigens wel wat lijkt op de kleur van mijn blog.
Het plafond bestaat uit houten delen,
net als de lambrisering.
Alles door handige man gemaakt.








De spiegel heeft al verschillende kleuren gehad,
maar momenteel zit er 'slate grey' op van Pure & Original.


Aangezien in de bijkeuken al onze schoenen 
staan, heb ik hier oude schoenmallen opgehangen.








Om diezelfde reden
heb ik een plaatje met fraaie laarsjes ingelijst...








Achter een schuifdeur staat een ladenkast
(I*kea) in bijna dezelfde groene tint
met vele laatjes, wat natuurlijk heel handig is!
Boven en naast deze kast heeft manlief
planken en vakken gemaakt voor de schoenen
(ik heb er écht niet zoveel hoor).








In dezelfde ruimte staat o.a. de wasmachine,
de droger, de stofzuiger, etc.
Niet zo boeiend om te laten zien ;-)...



 Lieve groeten,


Linda






23 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ideaal, zo'n bijkeuken. Deze ontbreekt hier en vooral voor de schoenen zou ik wel eens extra bergruimte willen hebben. Dus super fijn dat jij daar zulke mooie opbergers hebt.

Liefs, Ingrid

Atelier Valerie zei

Zo mooi & opgeruimd & netjes ...
Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

It's me zei

Mooi hoor...prachtig dat groen...liefs van mij Ria...x!

lien zei

Wat ziet je bijkeuken er mooi uit. Die van mij is niet blogwaardig, haha.

De Meidenmuts zei

De bijkeuken ziet er mooi en opgeruimd uit! Handig, zo'n kast met veel lades. En heel leuk gedaan met de schoenenmallen en het lijstje met de laarsjes!

Groetjes Anita

De Witte Lanteern zei

Zonder bijkeuken kan ik ook niet, zo handig. Alleen ziet die van ons niet zo opgeruimd uit...Ook bij ons o.a. een welkome plaats om alle schoenen te verzamelen en met een gezin van 5 is dat héél veel. Eerst nog een poging gedaan om ze in twee op elkaar gestapelde schoenenrekjes (Ikea) te plaatsen, maar er stonden er meer vóór dan op. Nu heb ik twee plastic bakken op wieltjes staan (niet mooi, wel handig) en daar hoeven de pubers ze maar in te mikken...Onze schoenen staan netjes in het rekje...Ik vind het trouwens een leuk idee om met een oude schoenmal en prenten van schoenen de ruimte op te fleuren...
Liefs, Peetje

What's in a day zei

Een bijkeuken lijkt me zo handig, helaas, hier ook niet, maar onze schuur doet nu dienst als bijkeuken omdat hij met een overkapping aan ons huis vastzit en we daarom onze droger en wasmachine daar hebben staan en onze schoenen en....de rest:)
Het ziet er leuk uit met helemaal de sfeer van schoenen!

Lieve groet, Eefie

Gerry zei

Wat een mooie bijkeuken heb je en zo heerlijk licht en opgeruimd!
Je hebt er leuke accessoires gehangen!

Lieve groet,
Gerry

Marjon zei


Heerlijk Linda zo'n bijkeuken, zo handig. In mijn huis hebben ze niet aan opbergen gedacht bij de architect...af en toe weet ik niet meer waar ik spullen moet laten.
Ik vind het bij jou prachtig, enig het schilderij met de laarsjes en ook de ladekast is prachtig. Wij zijn van plan (aan het zoeken) om een grijsgroene tint in de woonkamer op de muur te maken. Ik vind jou kleur erg mooi...is deze van een bepaald merk??

fijne avond nog en lieve groet Marjon

van alles wat in huis en tuin. zei

Haha.....ik zal je maar geen foto laten zien van onze bijkeuken!! Wat is die van jou mooi en netjes!
Hier is het met een aanrecht als aflegplek: voor verfpotjes die nog in gebruik zijn, voor de paaskransen die nog opgeruimd moeten worden, voor de zaadzakjes die nog naar de tuin moeten....enz.enz. Kortom....een rotzooi. We zeggen al een paar weken dat we een grote opruiming gaan houden maar hebben steeds een excuus.
Ik ben jaloers op jouw prachtige bijkeuken: ik wou dat ik het zo netjes kon houden.

groet Trijnie

Marieke Kromme zei

Wij zijn nu ook bezig met de bijkeuken. Vindt de ruimte ideaal maar bij ons was t echt een rommel hok. Nu oogt het al een stuk opgeruimder en netter. Ben al aan het verven geslagen, wat een verschil. Bij ons is het meer een combinatie van washok, opberghok en gereedschaphok. M'n schoenen heb ik in de inloopkast staan hihi. Ook erg blij mee!

Liefs Marieke
WONEN a la Mar

Sonja- Sezoentje zei

Dit ziet er heel erg netjes uit voor een bijkeuken. De kast met lades is wel een aanwinst voor die ruimte :)
Fijne zonnige week,
Sonja

House of Seasons zei

Wat fijn om een bijkeuken te hebben, en dan ook nog een leuke!
liefs
Lia

Charlie Owens zei

Wat een nette en opgeruimde bijkeuken! Daar kunnen wij hier thuis nog een voorbeeld aan nemen haha!

Joke zei

Een bijkeuken is heel fijn voor de mindere dingen in huis die toch heel nodig zijn en een prima plek voor schoenen
Leuk schilderij van de laarsjes.

Groetjes Joke.

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat heerlijk zo´n bijkeuken en die van jou ziet er super opgeruimd en lekker fris uit.
Ook de kleur groen vindt ik heel apart!
Ik wens je een hele zonnige week :)

Lieve groetjes Mieke

Onder de rieten kap zei

Heerlijk als je zo'n ruimte hebt, ziet die van jou er ook nog eens hartstikke stijlvol uit, mooi die schoentjes, echt een leuke vondst!
Groetjes, yvonne

Thuis bij Tjits zei

Wat een lekkere frisse bijkeuken heb je, helemaal voorjaar:) En zo ontzettend handig!! Wij hebben ook een ruime bijkeuken, waar ook de wasmachine en droger staan, alleen nu even geen schoenen, dat durf ik nog niet aan met onze 9 maanden jonge pup;)

Liefs, Tjits

Bonjade zei

Oh een bijkeuken...en nog zo leuk ingericht ook......
Wij hebben er helaas geen, wel een gemis hoor......
Bij jou is het er nog super sfeervol ook.....en handig....extra ruimte....

Fijne avond

Liefs

Ger zei

Leuke ingerichte bijkeuken en ook nog eens functioneel met al die bergruimte.

Lieve groet,Ger

Het Moonhuis zei

Lijkt me heerlijk zo'n bijkeuken hebben en ja die moet natuurlijk ook gezellig zijn in de stijl van de rest van het huis. Leuk hoor!

Liefs Monica

rozen van papier zei

Ziet er netjes en leuk uit, vooral die oude schoenmallen zijn toepassellijk.
GroetjescJanny

ineke zei

Prachtige foto's
Lijkt mij heerlijk zo een bijkeuken
Fijn weekend
Groet Ineke