vrijdag 27 november 2015

Herfst!






Ik moet wel een beetje opschieten
om mijn herfststuk te laten zien...
voor je het weet is het Kerst;
ik zie er al veel van voorbij komen.


Overigens heel erg bedankt
voor jullie reacties op mijn vorige post,
nadat ik een paar maanden uit beeld 
ben geweest. Het doet me goed!





Het herfststuk maakte ik in een jardinière,
die ik onlangs kocht voor een leuke prijs.

Het groen en de overige spullen
komen uit mijn eigen tuin of voorraad,
alleen het mos heb ik gekocht.













In de natuur heb ik genoten van veel moois,
zoals van deze kunstig gemaakte spinnenwebben.









En wat dacht je van deze statige berenklauw?!









Ik wens jullie een mooi weekend toe,
pak de zonnige momenten!



Linda





10 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

In de winkels kun je allang niet meer om de kerst heen, zelf heb ik het nog niet in huis hoor...eerst Sinterklaas de gelegenheid geven zijn werk te doen ;-). Mooi om een herfststuk te maken, ik ben in gedachten al wel bezig met een kerststuk trouwens. Dat lijkt mij wel iets voor op de eettafel. Niet te veel bling bling, maar een sobere en stoere uitstraling. Nu de uitvoering nog ;-).

Ik wens je een heel fijn weekend! Liefs, Ingrid

Atelier Valerie zei

Prachtig ... brocante en gezellig genieten ...
Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

Gerry zei

Van mij mag je nog prachtige tuinstukken maken hoor!
Ik zit nog niet in de decembermodus.
De natuur is nog mooi!
Geniet ervan!

Liefs, Gerry

It's me zei

Mooi hoor...tja het is nu zo kerst.....het gaat zo snel....liefs Ria x

De Witte Lanteern zei

Mooie jardinaire! En je hebt er ook een prachtig stuk in gemaakt.
De tijd vliegt als zand door de vingers...morgen alweer 1e advent...Waar is het jaar gebleven? Maar ik verheug me wel weer op de komende sfeermaand!
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

Mirjam zei

Een heel mooi herfststuk Linda. En wat een prachtige jardinaire.
Ik wens jou ook een heel fijn weekend toe,
Liefs,
Mirjam

Marjon zei


Een prachtig herfststuk en die jardinière is echt een snoepje, bedankt trouwens nog voor je lieve reactie. De kersttijd mag van mij niet vlug genoeg komen want het is mijn favoriete tijd. Alleen op het moment het ik het zo druk....pffffff dat wordt nog wat....Sinterklaas gaat aan ons voorbij, wij hebben geen kleine kinderen meer en al dat gezeur over zwarte Piet....wij zetten wel pas volgende week de boom maar het Adventsstuk is al klaar......fijn weekend en lieve groet van Marjon

Bonjade zei

Mooi herfststuk.......maar ha.....je kunt hem vast zo omtoveren tot een kerststuk.....;)
Heel langzaam aan glijden we toch die kant op.....ook wel weer fijn....

Fijne avond

Liefs

Thuis bij Tjits zei

Mooi gemaakt met natuurlijke materialen, daar hou ik ook zo van!
En wat een prachtige foto van de berenklauw!!

Fijne week,
liefs Tjits

Onder de rieten kap zei

Nou van mij mag het nog hoor zeker zulke mooie herfsstukken als deze!
Liefs,Yvonne