woensdag 17 februari 2016

Het balkenplafond





De werkzaamheden zijn nog in volle gang,
echter voornamelijk in het weekend...

Maar...het plafond is nu toch echt bijna klaar!






Ik heb alles geverfd met verf van
Painting the Past in de kleur 'Old White'.


We hebben voor inbouwspotjes gekozen
in de kleur grafiet, 
 de kleur die terugkomt in o.a. de gordijnroedes.






De lamp hierboven hangt hier op haar oude plaats,
maar het is de bedoeling dat deze
naar boven gaat 
naar een van de verlaten kinderkamers.
Nog even zoeken naar een nieuwe stoere lamp!






En dit lampje hangt ook weer waar ze hing
en mag blijven!


Ik houd jullie op de hoogte!


Linda


13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Mooi hoor en fijn dat het balkenplafond nu zo goed als klaar is. Wat een klus lijkt mij dat en als je de werkzaamheden dan vooral in het weekend moet doen, schiet het natuurlijk minder op. Maar het eind is in zicht en het resultaat is nu al prachtig!

Liefs, Ingrid

Sonja- Sezoentje zei

Dat ziet er heel erg mooi uit. Wat een werk, je zal vasr heel blij zijn dat het einde in zicht is.
Liefs, Sonja

Gerry zei

Wat een klus zo'n zolderplafond.
Maar wel mooi geworden! Ik vind het ook een mooie kleur.
Het zal niet zo snel gaan als je alleen het weekend tot beschikking hebt, maar deze klus zit er bijna op!
Veel succes bij de rest!

Liefs, Gerry

van alles wat in huis en tuin. zei

Ik weet hoeveel werk daar in zit: manlief is op het moment onze jongste aan het helpen met het plafond, maar dan in een zeer oud huis, pffft!
Dus.....mijn complimenten hoor! Het ziet er picobello uit!

groetjes Trijnie

De Witte Lanteern zei

Het wordt mooi! Altijd moeilijk zo boven je hoofd werken, zeer vermoeiend, maar het resultaat mag er zijn.
Liefs, Peetje

Mirjam zei

Wat vind ik dat toch mooi, zo'n balkenplafond. Het staat zo veel sfeervoller dan een groot betonnen wit vlak zoals wij hier hebben.
Het zal best een hele klus geweest zijn, maar dan heb je ook wel wat. Ik vind het echt super mooi staan.
Fijne dag,
liefs,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

Wat mooi geworden en de kleur vind ik ook erg mooi! Ik ga binnenkort ons balkenplafond in de keuken schilderen, maar ik zie er eerlijk gezegd wel tegenop, zo boven je macht te werken.. maar ja even de kiezen op elkaar en dan heb je wel een heel mooi resultaat, dat zie je nu bij jou maar weer!

Liefs, Tjits

What's in a day zei

Je plafond is erg mooi! Ik houd wel van die mooie balken! Je hebt een mooie kleur gekozen! Fijn dat het ook naar jullie zin is, het klussen meer dan waard!

Liefs Eefie

lien zei

Mooi hoor zo'n balkenplafond!! Geeft meteen een hoop sfeer aan de ruimte. Fijn weekend!

Onder de rieten kap zei

Zo mooi zo'n balkenplafond! Wat een werk zul je daar aan hebben, heerlijk he als het dan bijna af is, hier zijn we ook weer volop aan het klussen, eindelijk mijn woonkamer af straks!
Liefs,Yvonne

Ger zei

Prachtig zo'n balken plafond en in deze rustige kleur blijft het ruimtelijk en licht in de kamer.

Vond de kast in de kas met planten en zink ook wel wat landelijks hebben.

Lieve groet,Ger

Bij Sandra Thuis zei

Ik ben volgens mij nieuw op je blog! Heb me aangemed bij je.|Ziet er allemaal prachtig uit,
lieve groet,Sandra

THE BLACK BARN zei

Super !
Mooie geworden hoor!
Ik hou van balken plafonds.

Fijne dag,

Miranda