maandag 30 mei 2016

Van alles en nog wat post





My camera and me...of andersom 






Onder het genot van een bakkie koffie
maak ik deze post







Op het grote houten dienblad
is het leuk decoreren

hier met een emaille koffiepot
gevuld met Euphorbia (wolfsmelk) uit de tuin
(bleef overigens wekenlang mooi binnen)

een roestig kroontje

en een kaars, die ik volgens
de gebruiksaanwijzing alleen buiten
mag opstoken...maar nu binnen mooi staat te wezen







Op tweede Pinksterdag kregen wij een verrassingsmiddag
aangeboden door onze twee dochters


En wat dat was?
Een (redelijk) gezonde high tea
alles hoogstpersoonlijk door hunzelf
gemaakt. En we konden nog buiten zitten ook!
Was dat even boffen...



De beelden spreken voor zich!






















Zoals gewoonlijk hadden we ook een plekje
gereserveerd voor onze Spookie







De pure chocolade smolt weg 
als sneeuw voor de zon, maar snel opeten = geen straf






En nu is mijn bakkie natuurlijk 
al lang weer op...

tijd om het avondeten klaar
te gaan maken!



Linda



14 opmerkingen:

Marian zei

Oooh wat ziet dat er allemaal lekker uit, wat knap van je dochters dat ze dit zo allemaal zelf gemaakt hebben..
En dan ook nog dat heerlijke weer...dat was vast genieten...

Marry Langwerden zei

Hallo Linda, ik kende jouw blog nog niet maar leuk hoor! Ik zal hem verder doorlezen. En natuurlijk ga ik je volgen! Kom ook eens bij mij langs, gezellig...
groet Marry (marrythuis.blogspot.nl)

It's me zei

Mmmmmmmmmmmm lekker hoor genieten......fijne week liefs Ria x

Vief zei

hihi leuk :D

Jolanda zei

Lekker en gezellig!

Bij Sandra Thuis zei

Wat leuk van je kinderen , en lekker natuurlijk, mmmmm..smullen maar!
En een lekker bakkie koffie gaat er altijd in. (wel twee ook, haha )
Lekker even rommelen in huis, je dienblad heb je mooi gestyled zo.
Lieve groet,
Sandra

De Witte Lanteern zei

Wat een gezellige post weer! Leuk dat je meiden deze high-tea verzorgden, wat een leuk idee om dat thuis te doen. En het ziet er ook allemaal zo lekker uit!
Dit zijn zo'n dagen met een gouden randje...Mooi!!
Liefs, Peetje

Roelie Steinmann zei

Heerlijk zeg, wat een verwennerij.

Groetjes Roelie

Thuis bij Tjits zei

Ohh wat een lieve en heerlijke verwennerij door je dochters, superleuk!! En wat ziet het er allemaal lekker uit mmm... heerlijk met het zonnetje erbij, dat voelt als vakantie:)

Fijne avond (lekker buiten in het zonnetje!)
liefs, Tjits

Home and Lifestyle zei

Ohhh...wat leuk dat jullie een high tea van de kids aangeboden kregen...super leuk ook dat ze daar zelf ook zo druk mee zijn geweest. En met die chocolade weet ik ook wel raad, al probeer ik het zoveel mogelijk te laten staan ;-).

Fijne avond! Liefs, Ingrid

Brenda Schneider zei

Die high tea ziet er heerlijk uit, en helemaal lekker dat het een verassing was.
Groetjes Brenda

Marjon zei


Wat een verassing van jullie dochters, ik heb 2 zonen dus niet zulke leuke verassingen hihi. Je styling ziet weer leuk uit en je tafel is zo mooi romantisch gedekt. Jullie hebben beslist genoten van al het lekkers..lieve groet Marjon

Mirjam zei

Wat heerlijk dat er zo'n verrassingsmiddag voor jullie georganiseerd werd. En nog mooi weer ook. Helemaal leuk hoor.
Fijne avond,
liefs,
Mirjam

Huize Kip Kakel zei

Super leuk en lekker natuurlijk die high tea, leuk op thuislocatie♥