dinsdag 27 september 2016

Woonkamer





Deze post besteed ik aan sfeerplaatjes,

hier en daar in de woonkamer genomen.






De stoere schaal heb ik gevuld met

een kokosnoot, twee artisjokken

(gewoon uit de supermarkt)

en Dipocyclus, familielid van de komkommers,

augurken en pompoenen, maar overigens

niet eetbaar. Wel heel leuk om zomaar ergens

door- en overheen te slingeren!


Vaag op de achtergrond is onze nieuwe bank

te zien. Op de foto hieronder 

krijgen jullie een beter beeld.






De bank heeft een grijzige tint en

door de fluweelachtige stof een

vintage uitstraling.

Hetzelfde geldt voor de twee bijpassende stoelen.






Elk aan een kant van de houtkachel.






Van de andere kant bekeken;

op de kachel staat een koffiepotje

met filter van emaille, gekregen

van mijn jongste dochter.

Dus ik kan Slow Coffee gaan zetten!






De hertshoorn groeide uit zijn pot

en op zoek naar wat groters

vond ik deze zinken emmer in mijn voorraad.

Mooi stoer...






Op de foto hierboven zie je een dimmer

van bakeliet. Voor de stopcontacten en dimmers

in het zicht hebben we voor bakeliet gekozen.

Zo hebben jullie eindelijk eens 

kunnen zien hoe wij er tegenwoordig bij zitten!



Linda





8 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Hai Linda, wat leuk weer eens een blogje van je tegen te komen. Zoals ik het nu zie is je smaak een beetje aan het veranderen, wat stoerder? Zelf ben ik al wat jaartjes vd brocante af (nog wel in ons 2e huisje hoor). Hier thuis hou ik van de Hoffz inrichting en vorig jaar heb ik de kalkverf etc... op de muren gekregen.
Heb jij ook instagram of niet?
Groetjes Coby (je weet wel vd quilthoeve)
IG cbcosycot

Mirjam zei

Oh Linda, zet Sfeer maar met een hoofdletter hoor. Wat een heerlijke Sfeer bij jullie in huis. Echt een prachtig bankstel. Wat staat dat mooi zeg. En die hertsthoorn, zo'n heerlijke ouderwetse plant, maar sjonge wat staat hij mooi in die zinken emmer.
Ik heb genoten van je Sfeerplaatjes.
Fijne dag,
liefs,
Mirjam

Bonjade zei

Wat een mooie bank....bij een bekende winkel gekocht?
Vind hem super en de stoelen ook.
En al een beetje herfst bij je......genieten....
Heerlijke sfeer.

Fijne avond

Liefs

Home and Lifestyle zei

Jullie zitten er deze winter warmpjes bij...op mooie stoelen en lekker dicht bij de houtkachel!

Liefs, Ingrid

Roelie Steinmann zei

Mooie sfeer foto's van je huis. Ook hier ben ik aan het rommelen. De herfst komt er weer aan, dus zijn we weer heel veel binnen.

Groetjes Roelie

Anita r zei

Je zit er geweldig bij.Wat gezellig.
En wat een mooie bank met stoeltjes.

gr. Anita

It's me zei

Heerlijke plaatjes.......mooi hoor liefs Ria x

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een leuke stof op je bank en stoelen! Het lijkt me heerlijk zitten zo naast de kachel!
En die hertshoorn....ik vond het echt een trutplant (mijn ouders hadden die altijd boven de bank hangen, vandaar!) maar zo in die emmer vind ik 'm weer super!

groetjes Trijnie