vrijdag 18 november 2016

Het kleinste kamertje





Nog niet eerder plaatste ik foto's 
van ons kleinste kamertje.

Laat ik dat vandaag maar eens doen...






Al pakweg 10 jaar ziet het er zo uit.
En ik ben er nog steeds blij mee!






Het oogt nostalgisch, maar is gelukkig
van alle gemakken voorzien :-).










Alles zo'n beetje in dezelfde tinten,
hier en daar 
een schuurpapiertje erover gehaald...






Sinds kort heb ik ook mijn eerste voorzichtige stapjes
gezet op Instagram (bij interesse:
klik op het logo hiernaast).
Ik was half blogland al kwijt, bij wijze 
van spreken, maar de meeste bloggers zijn
daar dus te vinden. Oeps, nog meer
om bij te houden, maar ook genieten
van de vele mooie sfeerplaatjes.
Volop inspiratie dus!


Geniet van het weekend!

Linda


6 opmerkingen:

ineke zei

Mooi van eenvoud
Fijn weekend

Groet Ineke

Thuis bij Tjits zei

Ja het lijkt wel steeds stiller te worden in blogland en hoewel ik instagram heel gezellig en inspirerend vind blijf ik het bloggen toch ook nog heel leuk vinden. Maar ja tijd hè.. en er is zomaar weer een uur voorbij;)
Leuk toilet heb je, heel gezellig het nostalgische sfeertje!

Fijn weekend, het schijnt vooral morgen echt herfst te worden, dus binnen maar gezellig maken!

Liefs, Tjits

Home and Lifestyle zei

Een gezellig plekje voor de noodzakelijke boodschappen is niet verkeerd, leuk dat je een nostalgische stijl hebt toegepast.

Bloggen vind ik nog steeds het leukst, maar als de animo minder wordt, wordt de motivatie ook wel minder. Maar loslaten...nee...daarvoor ben ik teveel aan het bloggen en aan alle blogvriendinnen gehecht ;-).

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

It's me zei

Hihihihihi.....leuk om even binnen te mogen kijken.......liefs fijn weekend Ria x

Coby Breitner zei

Goed zo Linda, lekker doorbloggen en IG-en gezellig.
Groetjes Coby

lien zei

Mooi dat vloertje en die toiletrolhouder! En dan dat emmertje voor de overige rollen, zo leuk bedacht!