zondag 27 november 2016

Ramshoorn





Afgelopen week liep ik rond op 
de Country & Christmas fair in Haarzuilens.
Ik heb genoten van vooral veel mooie
woonspullen en natuurlijk ook van de
schitterende entourage van het kasteel!

Het was al een paar jaar geleden,
dat ik op deze fair ben geweest.
Dit viel me op: minder brocante, meer 
sober en landelijk.
Laat ik nou van allebei deze woonstijlen houden,
daarom combineer ik het gewoon
met elkaar. Gaat prima!

Al gauw ontdekte ik een mand met ramshoorns.
Ik heb een fraai gekrulde uitgezocht
en die ligt nu te pronken 
in een stoere betonnen schaal.




Samen met mos, dennenappels, een glaasje
met waxinelichtje én een Amaryllisbol.




Zo heb ik weer wat gezelligs op mijn salontafel
staan. Blijft ook lekker lang mooi!


Liefs, Linda



6 opmerkingen:

It's me zei

Ja mooi he...!...dat sobere hou er van......alhoewel met de winkel dat niet helemaal op gaat....we hebben echte bonen en perentakken als kerstboom zo leuk de combi...liefs fijne week Ria x

Gerry zei

Daar heb je met elkaar een mooie bak van gemaakt.
Ja, en de bollen liggen er ook al weer. We kunnen er weer mooie dingen mee doen! Een stukje winterlente in huis.

Liefs, Gerry

Home and Lifestyle zei

De laatste jaren ben ik niet meer naar de fair geweest, maar voorheen was ik een trouwe bezoeker. Ik vind het een hele sfeervolle fair, maar op een gegeven moment hadden we het gevoel elk jaar dezelfde spullen te zien staan. Maar ik begrijp van jou dat er een verschuiving plaatsvindt...wie weet dat we volgende jaar toch weer een keertje gaan. Wat staat je nieuwe aanwinst mooi in deze bak!

Ik wens je een fijne avond! Liefs, Ingrid

Ger zei

Landelijk en sober is heel breed in de zin van wat daar allemaal onder valt.
Jou nieuwe aanwinst met ramshoorn,mos en lichtje passen helemaal in het jaargetijde en geeft een warme uitstraling.

Bij mij op eettafel op dit moment ronde houten snijplank met vruchten van de Sequoia mammoetboom van duizenden jaren oud die ik niet kon laten liggen aan de voet van de stam,oude puddingvorm druiventros vol rode appels,klein petrolkleurig koffiekannetje,3 kleine koperen gewichtjes en waxinelicht in oude Franse confituur pot,voor mij alles bij elkaar sober,landelijk en puur.

Fijne nieuwe(blog)week,
Ger

Sonja- Sezoentje zei

Prachtig! Ook hier in huis worden deze twee stijlen probleemloos gecombineerd :)
Fijne nieuwe week, Sonja

Coby Breitner zei

Kan alleen maar zeggen, I love it!
groetjes Coby