zondag 11 december 2016

Gevulde jardinière




Nog voor ik mijn huis in Kerstsfeer
had gebracht, kocht ik 
dit groenblijvende plantje
met zilverblad.
Beter gezegd, meerdere,
maar die staan buiten op de terrastafel.

Ik had 'm bij mijn weten niet eerder gezien;
Silveria is de naam. 
Het lijkt wel wat op heide.






Ik plaatste het plantje
in de jardinière met een druiventak erbij.
Er was nog ruimte over, dus moest
ik iets creatiefs verzinnen.
Dat werd een oud kledingstuk van mij;
ik heb het er op nonchalante wijze ingelegd.






Weer even wat anders!



Inmiddels staat de kerstboom op zijn plaats
en heb ik verschillende kerstdecoraties gemaakt.
Een en ander laat ik binnenkort zien
aan jullie. Morgen komen er twee 
vriendinnen langs voor een workshop Kerststuk maken.
Het zal veel bijkletsen zijn,
in ieder geval wordt het gezellig.
Dat staat vast!






Tot gauw,
lieve (stille) volgers!


Linda


5 opmerkingen:

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Hoi Linda, wel hele mooie sfeerfoto's. ik had nog nooit gehoord van het zilverblad, zal eens opletten. Ben zelf helemaal weg van het wilde asparagus. Ben benieuwd naar de volgende sfeerfoto's van de kerst en heel veel plezier met je vriendinnen. groetjes pauline

Coby Breitner zei

Mooi Linda, ben benieuwd naar het stuk wat je gaat maken?
Veel plezier vandaag.
Groetjes Coby

Home and Lifestyle zei

Jullie workshop is nu gaande of het is al achter de rug. Ik hoop dat het heel gezellig was en uiteraard hoop ik ook dat het resultaat er mag zijn.

Liefs, Ingrid

It's me zei

Wat leuk allemaalï Linda.....geniet van deze tijd ....liefs Ria x ❤️

lien zei

Mooie sfeer, mooi ingetogen!