woensdag 22 maart 2017

Update Keuken




Ik heb het jullie beloofd:
de geverfde keuken laten zien!







Ik ben er blij mee, het is een warme kleur:
greymoss van 'Little Green'.
Eerst een primer op kleur aangebracht
en vervolgens vloerlak.
Dit werd mij geadviseerd vanwege het intensieve
gebruik van een keuken. 
Dat is ook wel te zien aan de deurknopjes,
maar die heb ik lekker zo gelaten,
ik hou ervan!
















 




De keuken is een mix van landelijk
en brocante. Het mixt en matcht 
goed met elkaar vind ik.








Regelmatig plaats ik foto's op Instagram
(klik); plaatjes kijken is ook altijd wel leuk, toch?


Mooie week verder,

Linda


8 opmerkingen:

Ger zei

Vroeger borduurden ik op mijn overhanddoeken de tekst:mijn keuken is mijn trots....

En ik kan me helemaal voorstellen dat jij ook trots bent op je keuken met mooi nieuw kleurtje.

Ook al heb of doe ik niks met Instagram toch daar even plaatjes gekeken bij jou,leuke foto's!

Heb de laatste tijd toch al het idee dat de meeste liever plaatjes kijken,tekst op de tweede plaats komt en reactie achter laten bij de ander al helemaal niet aan de orde is.

Veel plezier met en van je keukendomein.

Fijne lente dag,
Ger

Brenda zei

Prachtige keuken hoor . Die kleur komt ook zo mooi uit.
Groetjes Brenda

Coby Breitner zei

Mooi hoor Linda, ik hou ervan.
Groetjes Coby

ineke zei

Echt prachtig geworden

Groet Ineke

van alles wat in huis en tuin. zei

IK was 'm al tegengekomen op IG maar dat zijn altijd, voor mij, kleine plaatjes. Veel leuker om het wat groter te kunnen zien! En het is een prachtige keuken geworden!

groetjes Trijnie

lien zei

Hij is prachtig geworden!!!!

It's me zei

Hij is mooi hoor je keuken....liefs fijn weekend Ria x ❤️

Mirjam zei

Ik vind het super mooi geworden bij je in de keuken.
Wat zul je hier blij mee zijn.
Fijne rest van de dag,
liefs,
Mirjam